به گزارش خبرنگار ایرنا، سید فرید موسوی روز سه شنبه در حاشیه مراسم تجلیل از جوانان برتر شهرستان پردیس که به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر( ع) و هفته جوان به میزبانی اداره ورزش و جوانان این شهرستان برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی سه سال گذشته همکاران ما در عمل نشان دادند که حامی و پشتیبان جوانان هستند و به تصویب نهایی طرح استقلال سازمان ملی جوانان خوشبین هستیم.
وی با اشاره به ظرفیت مناسب شوراهای مشورتی جوانان افزود: استفاده از ظرفیت جوانان به عنوان مشاور و دستیار، انتظارات ما را بر آورده نمی‌کند، افرادی که دارای تجربه کاری در نظام اجرایی هستند در مقام مشاور راه را به جوانان نشان بدهند تا بتوانیم با استفاده از ظرفیت و انرژی جوانان، دستاوردهای مطلوب تر و مناسب تری داشته باشیم.
نماینده مجلس گفت: بخش اعظم جامعه ما را جوانان تشکیل می‌دهند، الگوسازی و معرفی افراد برتر برای نقش آفرینی برای سایر جوانان انگیزه بخش است.
موسوی در ادامه با اشاره به اهمیت نقش آفرینی جوانان در امور اداری و اجرایی خاطر نشان کرد: برای برون رفت از مشکلات باید با نگاه جوانان به موضوع نگاه شود و ظرفیت جوانان از بالقوه به بالفعل تبدیل شود.
وی افزود: حضور جوانان متخصص و متعهد در جامعه یکی از دستاورهای ارزشمند انقلاب است، جوانان نابسامانی ها را بهتر می بینند چرا که نسخه های گذشته برای برون رفت از وضعیت موجود مناسب نیست و کار آمدی و کارایی لازم را ندارد.
رئیس فراکسیون جوانان مجلس ضمن تقدیر از جوانان شهرستان پردیس تصریح کرد: جوانان این شهرستان در حوزه مشارکت و حضور فعال اجتماعی در استان تهران پیشرو هستند و عملکرد اداراتی که در حوزه جوانان فعال هستند، قابل تقدیر است.
موسوی گفت: فراهم آوردن فرصت برای جوانان اثر بخش است و برگزاری این چنین همایش هایی راهکار مناسبی برای علاقه مند کردن جوانان به مشارکت بیشتر در جامعه است چرا که جوانان بدنه اصلی جامعه هستند.
وی افزود: در فراکسیون جوانان اقدامات متعددی برای تحقق مطالبه حوزه جوانان از طریق ظرفیت های تامینی انجام دادیم.
گفتنی است، در این مراسم از 20 جوان برتر شهرستان پردیس در حوزه های علمی، فرهنگی، اجتماعی، رسانه، مذهبی، ورزشی با حضور مسئولان استانی و شهرستان تقدیر شد.
شهرستان پردیس با 250 هزار نفرجمعیت در شرق پایتخت قرار دارد.
تهرام/9441//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.