علی اشرف کریمیان عصر دوشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: 14 تیم ویژه یگان حفاظت از امروز (دوشنبه) 12 فروردین تا روز چهارشنبه 14 فروردین ماه در کلیه بوستان ها و مراتع جنگلی در شهر و سایر شهرستان های استان تهران مستقر خواهند شد.
وی افزود: این تیم ها به منظور جلوگیری از هر گونه دخل و تصرف و آسیب به مراتع جنگلی و منابع طبیعی استان تهران به ویژه اراضی ملی مستقر خواهند شد.
جانشین فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران از شهروندان خواست که از روشن کردن آتش در مراتع خودداری کرده و برای طبخ غذا از اجاق گازهای تعبیه شده در بوستان ها استفاده کنند.

**نیروهای منابع طبیعی در کنار مردم خواهند بود
همچنین سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران نیز در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: در روز طبیعت عوامل یگان حفاظت و دیگر نیروهای منابع طبیعی در عرصه ها حضور پر رنگ خواهند داشت.
احمد طاهری با بیان اینکه منابع طبیعی متعلق به همه مردم است گفت: از عموم مردم درخواست می شود ضمن حفاظت و مراقبت از عرصه های جنگلی و مرتعی، با نیروهای منابع طبیعی همکاری لازم را داشته باشند.
سرپرست اداره کل منابه طبیعی و آبخیزداری استان تهران، با تاکید بر رعایت نکات ایمنی از سوی گردشگران و طبیعت دوستان توصیه کرد، درصورت مشاهده هرگونه تخریب، تصرف و آتش سوزی های احتمالی مراتب را از طریق شماره 1504 به یگان حفاظت منابع طبیعی اطلاع دهند.
تهرام/7243//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.