مهدی حسین نژاد روز شنبه در حاشیه مراسم افتتاحیه نمایشگاه صنایع دستی در شهرری به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان از ضمانت نامه منجر به اخذ 600 میلیارد تومان تسهیلات به کارآفرینان شده است.
وی تصریح کرد: میزان تسهیلات صندوق با آورده کارآفرینان و تولیدکنندگان در مجموع منجر به سرمایه گذاری یکهزار میلیارد تومان در کشور شده و پیش بینی می شود این رقم تا پایان سال به یکهزار و 500 میلیارد تومان افزایش یابد.
مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون کشور افزود: صندوق ضمانت در بخش اشتغال روستایی و فراگیر ورود کرده و دولت تدبیر و امید نیز مجوز اختصاص 30 درصدی تسهیلات را به این تعاونی ها صادر کرده است.
وی تصریح کرد: پروژه هایی که وارد صندوق ضمانت می شوند از طریق علمی اعتبار سنجی شده و طرح هایی که احتمال شکست دارد به متقاضی و موسسات مالی بر اساس اسناد و مدارک اعلام می شود.
حسین نژاد به برنامه های سال آینده صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون کشور اشاره کرد و افزود: 150 شرکت در سال آینده شکل خواهد گرفت و تعاونی و شرکت هایی که درون زا بوده را مورد حمایت بیشتری قرار می دهیم.
وی عنوان کرد: دولت در بودجه سال 98 برای این صندوق اعتباری را در نظر گرفته که به محض مشخص شدن این رقم، بودجه مورد نیاز تخصیص خواهد یافت.
6003/1970
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.