مهدی یوسفی جمارانی عصر امروز (دوشنبه) در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه در روستاهای انزها، آتشان، مزداران، دهگردان، گذرخانی، مهاباد، فرح آباد، جلیل آباد و سرخه دشت از توابع بخش مرکزی شهرستان فیروزکوه رخ داده است.
وی خاطرنشان کرد: هم اکنون تمام عوامل امدادی و دستگاه های خدمات رسان به منطقه سیل زده اعزام و تمهیدات لازم در این مورد اندیشیده و با تلاش ماموران راهداری و نیروهای پلیس جاده ای، مسیرهای بسته بازگشایی شده اند.
این مقام مسئول گفت: تاکنون تلفات جانی از این سیلاب گزارش نشده اما وقوع این حادثه منجر به خسارت اراضی و باغات، ابنیه، راه ها و ... شده است که میزان دقیق خسارات متعاقباً اعلام می گردد.
فرماندار شهرستان فیروزکوه توصیه کرد: با توجه به شرایط جوی و احتمال وقوع سیل شدیدتر در این مناطق و ریزش کوه، شهروندان مسائل ایمنی را رعایت کرده و از رودخانه ها فاصله بگیرند.
به گزارش ایرنا، در 23 خرداد ماه سال جاری نیز بروز حادثه سیلاب در این مناطق منجر به خسارات ابنیه، راه ها، اراضی و باغات شده بود.
شهرستان فیروزکوه با جمعیتی بالغ بر 34 هزار نفر، دارای دو بخش مرکزی و ارجمند در 120 کیلومتری شمال شرقی تهران واقع شده است.
تهرام/9897//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.