این روزنامه آمریکایی دلیل اخراج ایوانکا و کوشنر از کاخ سفید را روابط متشنج کوشنر و «جان کیلی» رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید اعلام کرد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، برخی منابع رسانه ای آمریکایی اعلام کردند «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا از «ایوانکا» دخترش و «جارد کوشنر» شوهر ایوانکا خواسته است که دفتر خود در کاخ سفید را ترک کنند و به منزل شان در شهر «نیویورک» بازگردند.

این روزنامه آمریکایی دلیل اخراج ایوانکا و کوشنر از کاخ سفید را روابط متشنج کوشنر و «جان کیلی» رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید اعلام کرد.

این روزنامه آمریکایی  این اقدام را «چیدن بال های کوشنر» دانست که نقش وی رو به کاهش رفته است.

نیوزویک در ادامه نوشت که کوشنر و همسرش به زودی واشنگتن  پایتخت آمریکا را ترک می کنند.

بنا برخی اطلاعات موثق روابط کوشنر و کیلی بر وفق مراد نیست و دلیل آن نیز اختلاف دیدگاه بر سر پرونده های حساس است. همچنین کیلی تلاش می کند که با ایجاد سیستم منضبط کاخ سفید را به شکل سختگیرانه ای سازماندهی کند و نظم ببخشد.

بر اساس این اطلاعات جان کیلی سیستم جدیدی را ایجاد کرد که همه مشاوران مجبور شده اند که همه گزارش هایی که به رئیس جمهور می فرستند را اول به وی بدهند تا آنها را تأیید کند؛ امری که باعث می شود ایوانکا به عنوان مشاور رئیس جمهور نقش خود را از طریق کیلی بازی کند.

برخی کارشناسان حقوقی نیز به نیوزویک گفتند که «ناتوانی کوشنر در درج همه تماس های خارجی خود در فرم های موافقت امنیت ملی  و همچنین دارایی هایش باعث می شود وی هدفی قوی برای بازپرس ها شود».

هنوز واضح نیست که کوشنر و ایوانکا از کاخ سفید به منزل شان در نیویورک می روند یا در آپارتمانی که اخیرا نزدیک به 5.5 میلیون دلار خریدند و در منطقه «ریتزی کالوراما» در واشنگتن پایتخت واقع است، زندگی خواهند کرد.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.