فرمانده ارتش لبنان به نیروهای ارتش به ویژه در مرزهای جنوبی این کشور آماده باش داد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران به نقل از توییتر ارتش لبنان، ژنرال «جوزف عون»فرمانده ارتش لبنان به نظامیان این کشور دستور داد که در مرزهای جنوبی این کشور برای رویارویی با تهدیدهای دشمن اسرائیلی و نقض هایش و نیز برای رویارویی با نیت های تجاوزکارانه اش علیه لبنان، ملت و ارتش این کشور به حالت آماده باش کامل در بیایند و بر اجرای قطعنامه 1701  با هماهنگی و همکاری نیروهای بین المللی برای حفظ ثبات این کشور نظارت کنند.

فرمانده ارتش لبنان به نیروهای ارتش کشور گفت: سالروز استقلال کشور در سال جاری در حالی برگزار می شود که  بازتاب مثبت محلی و بین المللی عملیات «فجر الجرود» همچنان دیده می شود آن هم پس از آن که نیروهای ارتش بر تروریسم پیروز شدند.

وی افزود: اوضاع سیاسی استثنایی که لبنان پشت سر می گذارد این نیاز را به وجود می آورد که نیروی ارتش در بیداری و هشیاری کامل به سر ببرند و تدابیر لازم برای حفظ ثبات امنیتی در کشور را اتخاذ کنند.

فرمانده ارتش لبنان تأکید کرد که ثبات امنیتی پایگاه محکمی برای از سرگیری راه حل های سیاسی مد نظر و پل عبور برای انتقال دوباره از کرانه نگرانی و تردید به کرانه رهایی و نجات است.

جوزف عون در ادامه گفت: از شما نظامیان می خواهم که با قانون شکنان و با کسانی که نظم عمومی را بر هم می زنند و با سازمان دهندگان جنایت های سازمان یافته و نیز با کسانی که به شهروندان تعدی می کنند هرگز تسامح نکنید و با قاطعیت و قدرت با هر گونه تلاش برای سوء استفاده از شرایط کنونی به منظور ایجاد فتنه و تفرقه و آشوب و ضربه زدن به وحدت ملی و آرامش داخلی و نیز با قرار دادن منابع لبنانی ها در خطر، مقابله کنید.

فرمانده ارتش لبنان در ادامه همچنین از نظامیان این کشور خواست که به موازات آن عملیات پیشگیرانه علیه باندها و شبکه های تروریستی را تا زمان دستگیری هر شخصی که دست اش به خون نیروهای ارتش و ملت لبنان آلوده است و تحویلش به دادگاه های مربوطه برای آن که به جزای اعمال شان برسد، ادامه دهند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

کلمات کلیدی لبنان جوزف عون

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.