شیخ صباح الاحمد الصباح در ادامه تصریح کرد که « بر خلاف امیدواری ها آروزهای ما بحران خلیج فارس درون خود احتمال هایی برای برخی تحولات دارد و باید به طور کامل به خطرات بالا گرفتن تنش و پیامدهای منطقه ای و بین المللی که زیان و آسیب آن به کشورهای حاشیه خلیج فارس و ملت های آن بر می گردد، آگاه باشیم».

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران به نقل از خبرگزاری رسمی کویت(کونا) شیخ«صباح الاحمد الجابر الصباح» امیر کویت امروز سه شنبه به عربستان، قطر و دیگر کشورهایی که در بحران خلیج فارس دست دارند، به شکل جدی هشدار داد.

امیر کویت در افتتاحیه جلسات پارلمان گفت که «بحران خلیج فارس درون خود احتمال های تحولات جدیدی دارد».

شیخ صباح گفت که شورای همکاری خلیج فارس شمع امیدی در تونل عربی است و فروپاشی آن از بین رفتن آخرین پایگاه کار مشترک است.

وی افزود:« همه درک می کنند که تنها هدف دولت کویت از میانجی گری در بحران خلیج فارس ترمیم خانه خلیج فارس و حمایت از آن است زیرا که خانه ماست.»

امیر کویت تأکید کرد:« تاریخ و نسل های آینده هر کسی که یک کلمه در دامن زدن به اختلاف های خلیج فارس بزند را نمی بخشد».

وی تأکید کرد :« میانجی گری کویت فقط یک میانجی گری سنتی نیست که یک طرف میان دو طرف انجام می دهد، کویت یک طرف نیست بلکه یک طرف با دو برادر است».

امیر کویت به پایبندی به شیوه آرامش و دوری از تنش دعوت کرد تا بتوان از این بحران عبور کرد.

شیخ صباح الاحمد الصباح در ادامه تصریح کرد که « بر خلاف امیدواری ها  آروزهای ما بحران خلیج فارس درون خود احتمال هایی برای برخی تحولات دارد و باید به طور کامل به خطرات بالا گرفتن تنش و پیامدهای منطقه ای و بین المللی که زیان و آسیب آن به کشورهای حاشیه خلیج فارس و ملت های آن بر می گردد، آگاه باشیم».

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.