هواپیماهای اسرائیلی منطقه ای را در جنوب شرق دمشق بمباران کردند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران به نقل از المیادین: رسانه های اسرائیلی اعلام کردند که  هواپیماهای اسرائیل یک سکوی شلیک موشک سوریه که به سمت یک هواپیمای اسرائیلی بر فراز لبنان موشک شلیک کرد، بمباران کردند.

رسانه های صهیونیستی اعلام کردند که ارتش این رژیم یه یک سکوی شلیک موشک سوریه که به سمت هواپیماهای اسرائیلی بر فراز خاک لبنان موشک شلیک کرده بود، حمله کرد.

این رسانه ها اعلام کردند که اسرائیل به سکوی شلیک موشک ضد هوایی سوریه در 50 کیلومتری شرق دمشق حمله کرد.

المنار نیز اعلام کرد که رسانه های دشمن صهیونیستی اعلام کرد که یک سکوی شلیک موشک در نزدیکی «جولان» موشکی به سمت هواپیماهای اسرائیلی که بر فراز لبنان در پرواز بودند، شلیک کرد.

این رسانه ها همچنین اعلام کردند که نیروهای دفاع هوایی اسرائیل به حالت آماده باش در آمد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز شلیک این موشک را تحریک آشکار قلمداد کرد و گفت که این رژیم  تمایلی به افزایش تنش ندارد.

فرماندهی کل ارتش سوریه اعلام کرد که هواپیماهای اسرائیلی صبح امروز حریم هوایی سوریه را در نزدیکی مرزهای لبنان در منطقه «بعلبک»نقض کردند.

در بیانیه فرماندهی ارتش سوریه آمده است که پدافند هوایی سوریه با هواپیماهای اسرائیلی مقابله کرده و یکی از آنها را به شکل مستقیم مورد اصابت قرار داده و مجبور به فرارش کرد.

در این بیانیه آمده است که اسرائیل از داخل اراضی اشغالی موشک شلیک کرد که یکی از این موشک ها به یک مرکز نظامی در ریف دمشق اصابت کرد.

یک منبع نظامی نیز اعلام کرد که ارتش سوریه و هم پیمانانش در محور مقاومت شهرک«الحسینیه» در شمال دیرالزور را آزاد کردند.

در تحولی دیگر، خبرگزاری رویترز به نقل از یک فرمانده میدانی در نیروهای دموکراتیک سوریه اعلام کرد که این فرمانده پیش بینی کرد که عملیات بیرون کردن داعش از شهر الرقه امروز به پایان می رسد.

برخی منابع سوری به المیادین گفتند که ترکیه از جبهه النصره خواسته است که فرودگاه های نظامی «ابوالظهور» و «تفتناز»را تحویل این کشور دهد تا آنها را به عنوان پایگاه های نظامی خود مورد استفاده قرار دهد.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.