ناوگان دریایی روسیه در دریایی مدیترانه مواضع گروه تروریستی جبهه النصره در سوریه را موشک باران کرد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران به نقل از اسپوتنیک عربی، وزارت دفاع روسیه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که زیردریایی «ویلیکی نوفگورد» متعلق به ناوگان دریای سیاه چندین مرکز را در سوریه با موشک های«کالیبر» هدف قرار داد و نقاط اداری، پایگاه های آموزشی و زره پوش های تروریست هایی که تلاش کردند شماری از نیروهای پلیس نظامی روسیه در «حماه» را اسیر بگیرند، منهدم کرد.

وزارت دفاع روسیه در این بیانیه تأکید کرد که در ساعت 10 و 11 دقیقه امروز جمعه زیر دریایی ویلیکی نوفگورد که در چارچوب ناوگان دریایی روسیه در دریای مدیترانه فعالیت می کند، اقدام به شلیک موشک های کالیبر بالدار از زیر آب به سمت مواضع تروریست ها در سوریه کرد.

در این بیانیه آمده است که حمله موشکی ناگهانی به استان ادلب نقاط اصلی مدیریت و پایگاه های آموزشی و زره پوش های ترویست ها که تلاش کردند 29 نظامی روسیه عضو پلیس نظامی در استان حماه را به اسارت بگیرند منهدم کردند.

در این بیانیه همچنین آمده است که مراکز مورد هدف قرار گرفته اهدافی هستند که اخیر شناسایی شدند و شامل نقاط قوی و محل تمرکز گسترده انسانی و زره پوش ها بود همچنین شامل انبارهای مهمات جبهه النصره در استان ادلب می شود و در فاصله 300 کیلومتری از محل شلیک موشک ها قرار داشت.

پیش از این عناصر جبهه النصره و گروه های مسلح همپیمان آن تلاش کرده بودند که نظامیان روس و سوری را در استان حماه به اسارت گیرند و آنها را به محاصره درآوردند اما پس از حمله هوایی به محاصره کنندگان و کشته شدن ده ها نفر از آنها این محاصره در هم شکست.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.