وزارت دفاع آمریکا از چند روز پیش تجهیزات و ادوات نظامی خود را به حرکت در می آورد گویی خود را برای اقدام خاصی آماده می کند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، خبرگزاری اسپوتنیک عربی در گزارشی نوشت: پایگاه اینترنتی استراتژیک « EADAily» آمریکا فاش کرد که وزارت دفاع آمریکا اقدم به انتقال سلاح، تجهیزات و تانگ به بندرهایی در اقیانوس آرام و خلیج مکزیک کرده است و پس از آن آنها را آماده می کند تا با کشتی به مکان هایی که تا کنون نامعلوم است، منتقل کند.

این پایگاه اینترنتی به اطلاعات یک وبلاگ نویس و کارشناس نظامی آمریکایی استناد کرده است که در شبکه های اجتماعی با عکس و فیلم تحرک های ارتش آمریکا را فاش می کند. از جمله این مکان های فاش شده در ایالت «تکزاس» آمریکا است، جایی که وزارت دفاع آمریکا بیش از 150 تانگ و تجهیزات نظامی را به بندر انتقال داده است تا آنها را برای حمل به مکان دیگری منتقل کند.

این منبع افزود که وزارت دفاع آمریکا از چند روز پیش تجهیزات و ادوات نظامی خود را به حرکت در می آورد گویی خود را برای اقدام خاصی آماده می کند.

این منبع توانست که برخی از کشتی ها که تجهیزات و ادوات نظامی را  منتقل می کنند، با ابزارهای مرتبط با حمل و نقل دریایی دنبال کند و فهمید که کشتی ها به سمت بندرهای شمال آمریکا می روند و آن جا نیز نقطه های امداد نظامی به کره جنوبی است.

با توجه به این تحرکات کارشناس نظامی آمریکایی به این نتیجه رسیده است که ایالات متحده آمریکا نیروها و تجهیزات خود را بیهوده به شمال آمریکا منتقل نمی کند و نیز به این نتیجه رسیده است که ارتش آمریکا برای انجام اقدام خاصی برنامه ریزی می کند. این کارشناس احتمال داد که نزاع  کنونی آمریکا- کره شمالی احتمالا در نهایت به جنگی منتهی می شود که ایالات متحده آمریکا با حمله نظامی مستقیم به کره شمالی آغاز می شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.