محافظ شخصی ملک سلمان با رتبه سرلشکر در حالی ظاهر شده است که در دستش ساعتی بسیار فاخر و قیمتی دارد که کارشناسان قیمت آن را نزدیک به 3میلیون ریال عربستان تخمین زدند و این یعنی وی«یک ثروت» در دستش پوشیده است.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، روزنامه رأی الیوم در گزارشی نوشت: به نظر می رسد توفان «ریاضت اقتصادی» که شامل مالیات های گزینشی و بالا رفتن قیمت کالاها و خدمات می شود همه شهروندان عربستانی را شامل نمی شود و کسانی به ویژه افراد بسیار نزدیک به خاندان حاکم در این کشور وجود دارند که همچنان در دوران  رفاه به سر می برند آن هم به رغم تمام شرایطی که آنها را فرا گرفته است.

این سطرهای نوشته شده  در بالا وجه تمایز توئیت های عربستانی ها به ویژه مخالفان نظام پادشاهی در عربستان است و این مخالفان پس از انتشار عکسی از سرلشکر«عبدالعزیز افغم» که محافظ شخصی ملک « سلمان بن عبد العزیز» پادشاه عربستان است، عصبانی تر شدند زیرا در عکس محافظ شخصی ملک سلمان با رتبه سرلشکر در حالی ظاهر شده است که در دستش ساعتی بسیار فاخر و قیمتی دارد که کارشناسان قیمت آن را نزدیک به 3میلیون ریال عربستان تخمین زدند و این یعنی وی«یک ثروت» در دستش پوشیده است.

به نوشته پایگاه اینترنتی«ساعت من» و متخصصین در امور ساعت ها، این ساعت در عمل نزدیک به 758 هزار یورو یعنی نزدیک به 3 میلیون و 34 هزار ریال عربستان قیمت دارد و از نوع« ریچارد میل» است. این ساعت در دست چپ محافظ ملک سلمان در حالی دیده شده است که وی در مقابل پادشاه عربستان خم شده است.

در همین حال، شماری از فعالان در توییتر نارضایتی خود را از این افراط در اسرافکاری نشان دادند زیرا بهای این ساعت می تواند چندین خانواده که نمی توانند غذای روزانه خود را تامین کنند، غذا بدهد. شماری از مخالفان نیز این عکس استفاده کرده و تأکید کردند که آنها حق داشتند که درخواست اعتراض و ریختن به خیابان ها کنند ، همچنین برحق بودند که از جنبش خواستار حداقل حقوق حمایت کنند.

در مقابل، شماری از عربستانی ها در توئیتر نظر دیگری داشتند به طوری که داشتن پول را مساله شخصی دانستند و گفتند که ممکن است ملک سلمان از دارایی خصوصی خود ساعت را به وی داده است و این چیزی است که «ساره الغامدی»  نیز آن را تأیید کرد و از ناراضی ها به دلیل ساعت خواست که دهان خود را ببندند! و مدعی شد کسی که از «خادم الحرمین» محافظت می کند، مستحق چیزی بیش از اینهاست.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.