در تیراندازی در سفارت رژیم صهیونیستی در پایتخت اردن، دو شهروند اردنی کشته و دو صهیونیست زخمی شده اند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، در جریان حادثه تیراندازی در داخل سفارت رژیم صهیونیستی در شهر «امان» پایتخت اردن دو تن کشته و دو تن دیگر زخمی شدند.

پلیس اردن می گوید که تیراندازی در یک ساختمان مسکونی در محله «ربیعه» مورد استفاده سفارت رژیم صهیونیستی روی داد.

بر اساس بیانیه دایره امنیت عمومی اردن، پیش از وقوع تیراندازی چند اردنی برای کار نجاری و تعمیرات مبلمان وارد ساختمان سفارت رژیم صهیونیستی شده‌ بودند.

پلیس اردن می‌گوید دو نفر با شلیک گلوله کشته شده و دو زخمی این حادثه به بیمارستان منتقل شدند.

جزئیات کمی از حادثه منتشر شده است و مشخص نیست علت تیراندازی چه بوده است. پلیس گفت که تحقیقات هنوز در مراحل اولیه است. رسانه‌های صهیونیستی هم از پوشش خبری این حادثه منع شده اند.

مقام‌ های اردنی از جمله «ملک عبدالله» پادشاه اردن و نیز رئیس مجلس و وزیر خارجه اردن در روزهای گذشته در تماس با مقام‌ های ارشد صهیونیست درباره عواقب گسترش بحران با فلسطینی‌ ها هشدار داده بودند.

جمعه گذشته هزاران نفر پس از نماز جمعه در خیابان‌ های امان و شهرهای دیگر تظاهرات و به اقدامات رژیم صهیونیستی در مسجد الاقصی اعتراض کردند و فراخوان جهاد دادند.

رژیم صهیونیستی در مسجد الاقصی دوربین‌ های مدار بسته نصب کرده است.

رژیم صهیونیستی از 10 روز پیش که یک فلسطینی در اقدامی شهادت طلبانه دو پلیس را در نزدیکی مسجد الاقصی به هلاکت رساند این مسجد را تعطیل کرده است. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.