این اتفاق در پی افتتاح کنفرانس عشیره ای مردمی رخ داد که عشایر الحویطات در منطقه «جفر» برگزار کرد و در آن عشایر اردنی زیادی مشارکت کردند.

 

به گزارش پایکاه اطلاع رسانی و خبری جماران به نقل از روزنامه رأی الیوم، عشایر« الحویطات» ، خانواده « معارک ابو تایه» نظامی اردنی محکوم به اعمال شاقه در اعتراض به حکم صادر شده علیه وی پرچم ایالات متحده آمریکا را به آتش کشاندند.

این اتفاق در پی افتتاح کنفرانس عشیره ای مردمی رخ داد که عشایر الحویطات در منطقه «جفر» برگزار کرد و در آن عشایر اردنی زیادی مشارکت کردند. هدف از برگزاری این کنفرانس درخواست برای محاکمه دوباره پسرشان بود که مسئول سابق محافظت از پایگاه نظامی هوایی «ملک فیصل» در جفر بود.

دادگاه امنیت کشور گروهبان یکم معارک سامی ابو تایه  را به زندان ابد با اعمال شاقه و پایین آوردن درجه نظامی به سرباز و نیز اخراج از خدمت نظامی و پرداخت قیمت گلوله های استفاده شده که ارزش آنها 91 دینار است، محکوم کرد. ابوتایه به دلیل تیراندازی به دو نظامی آمریکایی طی ورودشان از در اصلی پایگاه نظامی  هوایی ملک فیصل در جفر در چهارم ماه اکتبر گذشته به جنایت قتل و مخالفت از دستورات نظامی محکوم شد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.