غربی ها از اطلاعات حساس و مهم که کشورهای حاشیه خلیج فارس علیه یکدیگر فاش کرده اند در شوک و دهشت به سر می برند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، روزنامه رأی الیوم در گزارشی نوشت: یک مسئول غربی مربوطه که تحولات بحران در خلیج فارس را دنبال می کند به روزنامه رأی الیوم گفت که کشورهای غربی و نیز دولت آمریکا به دلیل کمیت و نوع اطلاعات جاسوسی و مهم که توسط کشورهای حاشیه خلیج فارس درگیر در بحران خلیج فارس ارائه می شود تا ثابت کنند طرف مقابل آنها در حمایت و کمک مالی به فعالیت ها یا گروه های تروریستی دست دارد، دچار«دهشت واقعی »شده اند.

این مسئول غربی در توصیح ویژه به روزنامه رأی الیوم، فاش کرد که بسیاری از مسئولان اروپایی و آمریکایی که به دوحه یا ابوظبی یا ریاض سفر کرده اند از حجم اطلاعات جاسوسی حساس که کشورهای حاشیه خلیج فارس علیه یکدیگر در حاشیه دیدارها یا مذاکرات درباره بحران اخیر در منطقه خلیج فارس ارائه کردند، دچار«شوک واقعی» شده اند.

به نظر می رسد که مساله مرتبط با پرونده ها و اطلاعاتی می شود که اماراتی ها برای اثبات دیدگاه شان درباره کمک قطر به ترورسم و نیز برعکس، ارائه کرده اند.

این اطلاعات،  بحران ها و ایستگاه های منطقه ای جنجالی و مهم را شامل شد که مربوط به مصر، لیبی، سودان، یمن و سوریه می شود.

این دیپلمات که وعده داده است به روزنامه رأی الیوم جزئیات بیشتری بدهد اطلاعات حساس و مهمی که تا کنون ارائه شده را «بسیار تعجب برانگیز »توصیف کرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.