مردم بحرین در مناطق مختلف این کشور در روز جهانی قدس راهپیمایی برگزار کردند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران به نقل از پایگاه اینترنتی العهد، در پاسخ به ندای امام خمینی(س) در آخرین روز جمعه از ماه مبارک رمضان، نیروهای انقلابی در بحرین نقشه راه راهپیمایی به مناسبت روز جهانی قدس را اعلام کردند که شامل برگزاری راهپیمایی در سه بخش تحت عنوان« ای قدس آزادگان در راهند» می شود.

نیروهای انقلابی« ائتلاف جوانان 14 فوریه»،» جریان اسلامی الوفاء»، «جریان اسلامی کار»،«جنبش حق»،«جنبش احرار بحرین» و «جنبش اخلاص» اعلام کردند که بخش اول صبح راهپیمایی امروز صبح جمعه در شهرک های«المالکیه»،« شهرکان»«صدد»، «النویدرات» و «المصلی» و بخش دوم ظهر در «کرزکان»و «بنی حمزه» و بخش سوم در شهرک های «ابوصیبع»،«الشاخوره» در عصر جمعه برگزار می شود.امروز چندین منطقه از بحرین شاهد راهپیماهایی مردمی به مناسب روز جهانی قدس در المالکیه،«دمستان»،«النبیه صالح» و النویدرات، المصلی و صدد بود.

شرکت کنندگان در راهپیمایی شب گذشته و امروز صبح پرچم های فلسطین و بحرین را در دست داشته و پارچه نوشته هایی نیز در دست داشتند که روی آنها نوشته شده است که ملت بحرین از مساله قدس شریف چشم نمی پوشد و آزادگان در راهند ای قدس و قدس جهت نمای انقلابیون است.

در همین حال، علمای بحرین نیز از مردم این کشور خواستند که به میدان های عزت و شرف بیایند و به شکل فعال در  راهپیمایی روز جهانی قدس در همه مناطق شرکت کنند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

کلمات کلیدی بحرین روز قدس
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.