مکان: لندن، انگلیس/ منبع: اسکای نیوز

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران به نقل از شبکه اسکای نیوز، در سومین روز اختلال پروازهای شرکت بریتیش ایرویز، هزاران مسافر در فرودگاه «هیترو» سرگردان مانده ‌اند. 

این شرکت هواپیمایی برخی از پروازهایش را از دو فرودگاه انگلیس در روز یکشنبه از سر گرفت اما صدها مسافر همچنان ساعت‌ ها در فرودگاه هیترو منتظر بودند.

برخی از مسافران شرایط را در فرودگاه لندن بحرانی توصیف کردند.

بریتیش ایرویز به دلیل این بحران از مسافران عذرخواهی کرده و خواسته است پیش از حرکت به سمت فرودگاه از ساعت دقیق پرواز خود اطمینان حاصل کنند. این شرکت هواپیمایی مسئولیت هزینه تاخیر و هتل برای مسافران را برعهده گرفته است و این مسافران می ‌توانند به دلیل لغو پروازهای این کشور روزانه حدود 300 پوند خسارت دریافت کنند.

شب گذشته نیز هزاران مسافر شب را بر روی صندلی‌ های فرودگاه هیترو سپری کردند. 

بریتیش ایرویز روز شنبه به دنبال یک مشکل منبع نیرو که عملیات پروازهای جهانی این شرکت را مختل کرد و همچنین مراکز تماس و وب سایت این شرکت را از کار انداخت، کلیه پروازهای خود را از هیترو و همچنین فرودگاه «گتویک» لغو کرد.

از سوی دیگر به علت همین اختلالات، چمدان‌ های برخی از مسافران به اشتباه به مقاصد دیگری ارسال شده است. در حال حاضر هزاران چمدان هم به دلیل همین اختلال در فرودگاه هیترو باقی مانده ‌اند. 

فرودگاه هیتروی لندن پررفت و آمدترین فرودگاه اروپا و ششمین فرودگاه پررفت و آمد جهان محسوب می ‌شود. 

 

مکان: لندن، انگلیس

منبع: اسکای نیوز

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.