مکان: توکه، فرانسه/ منبع: خبرگزاری رویترز

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، «امانوئل ماکرون» کاندیدای مستقل و بنیانگذار جنبش «به پیش» به همراه همسرش «بریژیت» رای خود را در صندوقی در یکی از مراکز رای گیری منطقه «توکه» انداخت.

روز پنجشنبه وی 2014 تماس تلفنی خود را با «باراک اوباما» رئیس جمهوری پیشین آمریکا منتشر کرد که برای وی بهترین ها را آرزو کرده بود.

ماکرون از سال 2014 تا 2016 در دولت فرانسوا اولاند وزیر اقتصاد و دارایی بود. وی بین سالهای 2004 تا 2008 در زمینه بانکداری فعالیت می کرد.

ماکرون یکی از دو گزینه اصلی برای دستیابی به پست ریاست جمهوری، همسری دارد که زمانی معلم او بوده و 24 سال از او بزرگ تر است. «بریژیت تروینو» در دبیرستان «لا پروویدانس» در شهر «آمیان» معلم امانوئل بوده است. این زوج نخستین بار وقتی ماکرون 15 ساله و شاگرد او بود همدیگر را دیدند، و وقتی او 18 ساله شد، رسما زوج شدند. زمانی که امانوئل 15 سال داشت، پدرش از بریژیت که در آن زمان ازدواج کرده و صاحب سه فرزند بود، خواسته بود که از زندگی پسرش خارج شود. اما بریژیت پاسخ داده بود نمی تواند هیچ قولی بدهد. تا اینکه این دو در نهایت زمانی که بریژیت از شوهر اولش طلاق گرفت، ازدواج کردند. رابطه این زوج به یکی از سوژه های انتخاباتی در مجله های فرانسوی تبدیل شده است.

مکان: توکه، فرانسه

منبع: خبرگزاری رویترز

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.