بر اساس جدیدترین نظرسنجی درباره انتخابات ریاست جمهوری فرانسه، رقابت میان کاندیداهای این انتخابات سخت و نزدیک شده است.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران به نقل از رویترز، یک نظرسنجی که امروز نتایجش اعلام شد نشان می دهد که در مقایسه با یک هفته پیش و در حالی که سه هفته به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری فرانسه مانده است، رقابت میان کاندیداهای این انتخابات سخت و نزدیک شده است.

در این نظر سنجی که توسط موسسه «بی.وی.ای» انجام شده است آمده است  آرای دو کاندیدای خوش شانس در مرحله نخست انتخابات ریاست جمهوری یعنی«امانوئل ماکرون» کاندیدای جریان میانه رو و «مارین لوپن» کاندیدای راستگراهای افراطی برای هر کدام یک درصد کاهش یافته است به طوری که لوپن 25 درصد آرا و ماکرون 24 درصد آرا را در این نظر سنجی به دست آوردند این در حالی است که آرای «فرانسوا فیون» کاندیدای محافظه کاران که رتبه سوم را داراست دو درصد بیشتر شد و به 19 درصد رسید.همچنین در این نظر سنجی آمده است که آرای «ژان لوک میلینشون» کاندیدای جریان چپ افراطی نیز با یک درصد افزایش به 15 درصد رسیده است.

در همین حال، ابهام در انتخابات ریاست جمهوری فرانسه همچنان ادامه دارد و 38 درصد از رای دهندگان گفتند که هنوز مشخص نکرده اند که به چه کسی رأی می دهند. این درصد در مقایسه با درصدی که یک هفته پیش در نظرسنجی ها اعلام شد دو درصد کاهش داشته است اما با وجود این بر اساس معیارهای انتخابات فرانسه همچنان بسیار بالاست.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.