خواهر بانوی اول آمریکا که تا به امروز مطلب و عکسی از وی در رسانه های آمریکا درز نکرده بود، به آرامی در حال ورود به تیم مشاوران و دستیاران اوست.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، شبکه سی ان ان گزارش داد: «ملانیا ترامپ» کار خود را به عنوان بانوی اول آمریکا با تشکیل تیمی از مشاوران و دستیاران آغاز کرده است. اما نام یکی از مورد اعتمادترین و قدیمی ترین دوستان وی هرگز از رسانه ها به بیرون درز نکرده است و آن فرد کسی نیست جز خواهرش «اینس کناوس».

اینس خواهر بزرگ ملانیا تنها چند بلوک آن طرف تر از برج ترامپ در شهر «نیویورک» ساکن است. او در مراسم عروسی خواهرش در سال 2005 نقش ساقدوش ملانیا را برعهده داشت. و بانوی اول در سخنرانی خود در همایش ملی حزب جمهوری خواه اینس را یک زن باور نکردنی و یک دوست خوانده بود.

خواهر بانوی اول اسلوونیایی آمریکا همواره بسیار مرموز بوده است. هیچ عکسی از وی در کارزار انتخاباتی منتشر نشده و حتی در جشن ازدواج ملانیا نیز هیچ عکس دو نفره ای از آنها دیده نشده است. در شباهت ظاهری خواهران کناوس هیچ شکی نیست.

حساب توئیتر اینس خصوصی است. دفتر بانوی اول درخواست سی ان ان را برای اظهارنظر در این خصوص رد کرده است. اما بسیاری از پست های فیس بوک وی برای عموم در دسترس است و رابطه نزدیک این دو خواهر را نشان می دهد.

او بهار گذشته به پیروزی دامادشان (دونالد ترامپ) در انتخابات مقدماتی در صفحه اش واکنش نشان داد. زمانی که ملانیا در انتخابات مقدماتی نیویورک در ماه آوریل رای خود را در صندوق انداخت، اینس اسکرین شات پوشش خبری سی ان ان را در صفحه اش به اشتراک گذاشت.

پس از پایان سال تحصیلی، بانوی اول به شوهرش در کاخ سفید خواهد پیوست. با این نقل مکان وی نه تنها خانه اش را پس از 12 سال زندگی در آن ترک خواهد کرد، بلکه همسایگی با خواهرش را هم از دست خواهد داد. البته احتمال می رود همچون «ایوانکا ترامپ» دختر رئیس جمهور که پس از پیروزی پدرش در انتخابات به واشنگتن دی سی نقل مکان کرده، کناوس هم به اقدام مشابهی دست بزند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.