از شب گذشته تظاهرات های گسترده ای در سراسر آمریکا آغاز شده که برجسته ترین تجمع در شهر نیویورک دیده شده که طی آن تابوت نمادین ریاست جمهوری آمریکا تشییع شده است.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران به نقل از پایگاه خبری گتی ایمیجز، مردم آمریکا در پی ادامه اعتراض‌ ها علیه سیاست های «دونالد ترامپ» رئیس جمهور کشورشان تظاهرات گسترده‌ای در شهرهای مختلف این کشور برپا کرده و در بعضی از نقاط تابوت نمادین ریاست جمهوری آمریکا را تشییع کردند.

طی سه روز (شنبه، یکشنبه و دوشنبه) تظاهرات های گسترده‌ای در 25 شهر آمریکا برگزار می شود.

شب گذشته در شهر نیویورک تظاهرات کنندگان مراسم تشییع نمادین برگزار کردند و تابوت ریاست جمهوری این کشور را تشییع کردند.

بر روی این تابوت‌ های نمادین تاریخ شروع و مرگ ریاست جمهوری در آمریکا نوشته شده بود. تاریخ پایان یافتن ریاست جمهوری آمریکا 20 ژانویه یعنی همزمان با تحلیف دونالد ترامپ نوشته شده است.

بسیاری از معترضان با پوشیدن لباس های سیاه به نشانه سوگواری، تأسف خود را به دلیل از بین رفتن آزادی و عدالت در آمریکا همزمان با آغاز ریاست جمهوری ترامپ بیان کردند.

از زمان آغاز دوره ریاست جمهور دونالد ترامپ در 20 ژانویه، سراسر آمریکا شاهد برگزاری اعتراض های گسترده‌ای علیه وی و سیاست‌هایش است. از جمله سیاست‌ های ترامپ که تظاهرات و واکنش‌ های گسترده ای در داخل و خارج از آمریکا در پی داشته، دستور منع ورود مهاجران از هفت کشور عمدتا مسلمان و نیز پناهجویان به آمریکا بوده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.