«تولسی گابارد»نماینده دموکرات آمریکا به دمشق سفر کرد و با شماری از مسئولان دولت سوریه در چارچوب سفر بی سابقه یک عضو کنگره آمریکا دیدار کرد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران به نقل از خبرگزاری فرانسه، «امیلی لاتیمر» سخنگوی گابارد به خبرگزاری فرانسه گفت که «این نماینده آمریکایی اکنون در حال انجام سفر دوره ای برای جمع آوری اطلاعات در سوریه و لبنان است.»

این سخنگو مشخص نکرد که گاپبارد با «بشار اسد» رئیس جمهوری سوریه دیدار کرد یا نه.

سفر گابارد که نماینده ایالت«هاوایی» در مجلس نمایندگان است و در عراق در سال 2004 در چارچوب گارد ملی هاوایی بود، از قبل اعلام نشده و روز چهارشنبه توسط پایگاه اینترنتی «فارن پالیسی»خبر این دیدار اعلام شد.

سخنگوی این نماینده آمریکایی گفت:گابارد بر این باور است که این مهم است که با افراد و گروه های مختلف از جمله مسئولان دینی و فعالان در عرصه انسانی و پناهندگان  و مسئولان دولتی دیدار کنی.»

این نماینده دموکرات از مخالفان تغییر نظام در سوریه و ایجاد منطقه پرواز ممنوع است و پیش از این پیش نویس قانونی «برای پایان جنگ غیرقانونی آمریکا برای براندازی نظام حاکم بر سوریه» و پایان کمک به گروه های مخالف با اسد ارائه کرد.

وی ماه ژانویه گفت که «باید از امکانات محدود ما برای بازسازی شهرهای این جا استفاده کنیم و نه برای دامن زدن به جنگ های برای تغییر نظام ها.»

همچنین در ماه نوامبر گابارد با «دونالد ترامپ» رئیس جمهور جدید آمریکا در برج وی در نیویورک دیدا کرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.