عمارت مجلل ترامپ در فلوریدا دیشب برنامه ویژه ای برای سال نو ترتیب داده بود که میهمان ویژه آن، خود رئیس جمهور منتخب آمریکا بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران به نقل از روزنامه دیلی میل؛ «مار لاگو» (Mar-a-Lago) یکی از عمارت ‎های  خصوصی و مجلل «دونالد ترامپ» در منطقه «پالم بیچ» ایالت «فلوریدا» است. این عمارت دیشب برنامه ویژه‌ ای ترتیب داده بود که میهمانان ویژه آن رئیس جمهور منتخب آمریکا و همسرش «ملانیا ترامپ» بودند.

«اریک ترامپ» پسر آنها به همراه «لارا» همسرش، نیز در این مراسم حضور داشتند.

ترامپ در این مراسم به خبرنگاران در مورد اتهام‌ های وارد شده از سوی نهادهای اطلاعاتی آمریکا در مورد حملات سایبری روسیه گفت: «من می ‌خواهم آنها به اطمینان برسند. فکر می ‌کنم اگر آنها اطمینان ندارند، طرح این اتهامات کار عادلانه ای نیست. من خیلی چیزها در مورد هک‌‌ کردن می‌ دانم. یافتن عامل هک ‌کردن کار بسیار دشواری‌ است. در نتیجه ممکن است کار فرد دیگری باشد.»

وی با اشاره به جنگ عراق به بهانه وجود سلاح های کشتار جمعی در این کشور گفت: «اگر به این قضیه نگاه کنید، می ‌بینید که نتیجه فاجعه‌ بار بود و آنها در اشتباه بودند. در نتیجه می‌ خواهم آنها در این خصوص به اطمینان کامل برسند».

وی همچنین در این مصاحبه از اسرائیل حمایت کرد و این رژیم را برای خود بسیار مهم خواند.

افراد با پرداخت 500 دلار بلیت حضور در مراسم جشن سال نوی این عمارت را تهیه کردند. با این حال، تیم انتقال قدرت ترامپ اعلام کرده است بهای بلیت این مراسم بسیار کمتر از آنچه ذکر شده، است.

«سیلوستر استالونه» بازیگر آمریکایی و «کوئنسی جونز» تهیه کننده آمریکایی از چهره های شناخته شده این مراسم بودند.

این عمارت یکی از منابع درآمد ترامپ است که برنامه های ویژه ای برای تعطیلات و مناسبت‌های مختلف همچون کریسمس، سال نو و جشن شکرگزاری تدارک می بینند و از این طریق به درآمد فوق العاده ‌ای دست پیدا کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.