رسانه های اسرائیلی تأکید کردند که در حملات حزب الله لبنان به شمال فلسطین اشغالی طی ما گذشته 4 اسرائیلی از جمله 3 نظامی کشته شدند و 37 اسرائیلی زخمی شدند که حال 5 نفر از آنها بسیار وخیم است.

به گزارش جماران به نقل از المیادین، رسانه های اسرائیلی امروز فاش کردند که طی ماه آوریل در حملات مستمر حزب الله لبنان به شمال فلسطین اشغالی 4 اسرائیلی کشته شدند و37 نفر دیگر نیز زخمی شدند.

رسانه های اسرائیلی تأکید کردند که در حملات حزب الله لبنان به شمال فلسطین اشغالی طی ما گذشته  4 اسرائیلی از جمله 3 نظامی کشته شدند و 37 اسرائیلی زخمی شدند که حال 5 نفر از آنها بسیار وخیم است.

صبح امروز نیز ارتش اسرائیل اعلام کرد که در حمله یک پهپاد بمب گذاری دو افسر احتیاط کشته شدند. مقاومت اسلامی لبنان روز دوشنبه اعلام کرد که با یک پهپاد بمب گذاری شده به مکانی در نزدیکی شهرک «المطله» در شمال فلسطین اشغالی حمله کرده است.

حزب الله لبنان دیروز ویدیوئی منتشر کرد نشان می دهد هدفی که در عملیات المطله مورد حمله قرار گرفت یک نیروی اسرائیلی است که مخفی شده و  کار آن پیدا کردن اهداف در لبنان و هدایت آتش ارتش اشغالگر است. این نیروی ارتش رژیم اشغالگر با استفاده از پهپادهای مقاومت شناسایی شد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.