کیم جونگ اون به شدت اضافه وزن دارد و به همین دلیل او را خیکی صدا می زنند. گفته می شود که نوعی ژامبون ایتالیایی غذای محبوب رهبر کره شمالی است.

به گزارش جماران، کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی، غذاها و مشروبات الکلی محبوب اروپایی را میل می کند و از ژامبون پارما و ویسکی که معمولاً در قفسه فروشگاه های مواد غذایی کشورهای اروپایی یافت می شود، استفاده می کند.

 آنتونی گلیس، کارشناس دفاعی و پروفسور  دانشگاهی در انگلیس به روزنامه دیلی استار گفت: کیم جونگ اون سی و ششمین مرد ثروتمند جهان است و در سال 2018 دو مرسدس S600 را تحویل گرفت، 17 قصر و یک هواپیمای شخصی دارد.

گلیز ادامه داد: « به گفته سرآشپزش، او یک مشروب‌خوار حرفه ای است، ویسکی بلک لیبل اسکاتلندی و براندی هنسی می‌نوشد و به شدت به کشیدن سیگار معتاد است.  کیم 39 ساله ظاهراً نام مستعاری به دست آورده است که در انگلیسی به "چاق" ترجمه می شود.

گلیز  در ادامه می گوید: کیم جونگ اون به شدت اضافه وزن دارد و به همین دلیل او را خیکی صدا می زنند. گفته می شود که نوعی ژامبون ایتالیایی غذای محبوب رهبر کره شمالی است.

اظهارات گلیز پس از آن بیان شد که سرویس اطلاعاتی کره جنوبی ماه گذشته به خبرنگاران گفت که معتقدند کیم در نتیجه مصرف بی رویه الکل و تنباکو از بی خوابی رنج می برد و آنها حدس می زنند که او تقریباً 300 پوند وزن دارد. به گفته این مقام ها، کیم جونگ اون داروهای بی خوابی مانند زولپیدم را "احتکار" می کند.

اخبار مربوط به مشکلات احتمالی سلامتی دیکتاتور کره شمالی پیش از این منتشر شده بود، از جمله این گمانه زنی ها مبنی بر اینکه سلامتی وی پس از نادیده گرفتن یک سری رویدادهای مهم در اوایل سال جاری، دچار مشکل شده است.

گلیز در میان سخنانش به دیلی استار از کیم به عنوان "قاتل" انتقاد کرد.  گلیز گفت: «ما معتقدیم که او وزیر امنیت خود را پس از پرتاب ناموفق موشک توسط شعله‌افکن‌ها اعدام کرد و در سال 2016، دو مقام وزارت آموزش و پرورش به دلیل چرت زدن در یک جلسه با موشک‌های ضدهوایی اعدام شدند.  او همچنین بستگان نزدیک خود را هم اعدام می کند. »

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.