توییتر بار دیگر به متن توییتی از رئیس جمهور آمریکا برچسب زده و آن را مصداق رفتار نامناسب و نقض مقررات این شبکه خوانده است.

 

به گزارش جماران، توییتر بار دیگر توییتی از «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا را نشانه‌ دار کرد. این چندمین بار در ماه های گذشته است که توییتر در برابر توییت ‌های ترامپ موضع می ‌گیرد.

ترامپ در توییتی نوشته است: «دموکرات ها اکنون از صندوق های رای استفاده می کنند که به یک نفر اجازه می دهد چندین بار رأی دهد.» علاوه بر این، وی اظهار داشت که جعبه ها به دلیل کووید-19 ضد عفونی نشده اند.

این شبکه اجتماعی، پیام تازه ترامپ را در توییتر در پس یک لینک پنهان کرده، به گونه‌ ای که محتوای آن نه در اولین نگاه که تنها با کلیک کردن بر لینک دیده می‌ شود. در این لینک آمده است: «این توییت مقررات توییتر در مورد رفتار ناشایست را نقض می ‌کند.»

سخنگویان شرکت توییتر گفته اند که این توییت «به طور بالقوه حاوی اطلاعات گمراه کننده درباره رای گیری» است.

بیش از 84 میلیون نفر حساب توئیتری دونالد ترامپ را دنبال می ‌کنند. ترامپ که هیچ رئیس جمهور دیگری به اندازه او از توئیتر استفاده نکرده است، اغلب اوقات با اظهارات نسنجیده خود جنجال به پا می کند. حال آنکه وی مدعی است با توئیت ‌هایش اخبار جعلی را خنثی می ‌کند. البته، منظور او از اخبار جعلی، مطالبی است که رسانه ‌های منتقد منتشر می‌ کنند.

طی ماه‌ های اخیر چند بار پیش آمده که توئیتر به دلیل آنکه پیام های رئیس‌جمهور آمریکا حاوی مضامین خشونت ‌بار و جعلی بوده یا از قانون کپی رایت پیروی نکرده، آنها را از دید عموم پنهان کرده است.

توییتر برای ترامپ به یکی از مهم ترین کانال ‌ها برای رساندن پیام‌ هایش به گوش شهروندان آمریکا و البته جهان بدل شده است. از اواخر ماه مه توییتر اما راه را بر برخی توییت‌ های او سد می‌ کند و به پیام ‌های او برچسب می‌ زند.

فیس بوک هم چند سال پیش زیر فشار افکار عمومی برنامه ای را برای صحت ‌یابی پست ها راه انداخت. این شرکت گروه بزرگی از صحت ‌یاب‌ ها - وابسته به گروه های ثالث - را برای ارزیابی درستی محتوی پست ها به کار می گیرد تا در صورت لزوم بر پست ها برچسب بزند و آنها را در رده های پایین قرار دهد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.