رهبر معنوی شیعیان بحرین دوشنبه شب در سخنانی گفت که معامله قرن معامله قرن به معنای فروش عزت و دین است و می‎خواهد وجدان امت‌ها را آزمایش کند.

به گزارش جماران به نقل از العالم، رهبر معنوی شیعیان بحرین دوشنبه شب در سخنانی گفت که معامله قرن معامله قرن به معنای فروش عزت و دین است و می‎خواهد وجدان امت‌ها را آزمایش کند.

 شیخ «عیسی قاسم» رهبر معنوی شیعیان بحرین دوشنبه شب در سخنانی در شهر مقدس«قم» گفت که تنها راه مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی وجود ندارد و امت یا باید بین آزادگی یا بندگی معامله قرن، یکی را انتخاب کنند.

وی اعلام کرد که هیچ گزینه‌ای به جزء مقاومت برای حفظ سرزمین جهان اسلام وجود ندارد.

شیخ عیسی قاسم تاکید کرد که معامله قرن به معنای فروش عزت و دین است.

وی خاطرنشان کرد، «معامله قرن» و «کارگاه بحرین» دو نوع جنایت به شمار می‎روند و اگر بخواهند شعور امت اسلامی را محک بزنند، قطعا شکست می‌خورند.

در همین حال معاون دبیرکل جمعیت «الوفاق» بحرین نیز گفت که برگزاری کنفرانس اقتصادی در منامه به منزله «خنجر زدن به ملت فلسطین است و معامله قرن نابود و به زباله‌دان تاریخ انداخته خواهد شد».

شیخ «حسن الدیهی» روز گذشته- دوشنبه- درباره برگزاری کنفرانس بحرین که قرار است امروز به مدت دو روز در منامه برگزار شود، گفت که برگزاری این کنفرانس به مثابه خنجر زدن به ملت فلسطین است.

گروه‌های مختلف فلسطینی نیز دیروز گفته بودند که برگزاری نشست منامه از نظر آن‌ها «وارد کردن خنجری مسموم به پشت ملت فلسطین است».

 شیخ الدیهی که در سمینار «حاکمیت برای صلح و شکوفایی» در بیروت سخنرانی می‌کرد، اظهار داشت که «معامله قرن نابود و به زباله‌دان تاریخ انداخته خواهد شد».

وی تصریح کرد، «آنچه امروز رخ می‌دهد حقایق را برملا می‌کند، و میزان فاصله دولت‌ها و ملت‌ها از یکدیگر را نشان می‌دهد».

معاون دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین که بزرگترین مخالفان در این کشور محسوب می‌شود، افزود: «اگر سرکوب شدید وجود نداشت می‌دیدید که ملت بحرین چگونه برای دفاع از ملت فلسطین با خیابان‌ها می‌آمدند و تظاهرات می‌کردند».

نشست بحرین از امروز به مدت دو روز با اهداف ادعایی جذب سرمایه‌گذاری در اراضی فلسطین و اعطای وام‌های کم سود به فلسطین برگزار می‌شود.

کارشناسان، نشست منامه را زمینه ساز اجرای طرح موسوم به معامله قرن دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا می‌دانند که از سوی جرد کوشنر داماد و مشاورش برای اجرایی شدن پیگیری می‌شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.