پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

تمسخر توییت ترامپ توسط رئیس جمهور سابق مکزیک؛

ترامپ کوچولو!

توییت اخیر ترامپ که در آن خود را «بیچاره و تنها» توصیف کرده بود، مورد تمسخر رئیس جمهور سابق مکزیک قرار گرفت.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، روزنامه هندی «استیتس من» گزارش داد: «ویسنته فاکس کوئسادا» رئیس جمهور سابق مکزیک توییت اخیر «دونالد ترامپ» را که در آن خود را «بیچاره و تنها» توصیف کرده بود، مورد تمسخر قرار داد.

کوئسادا که یکی از مخالفان سر سخت ترامپ است، به شکلی تمسخر آمیز در جواب توییت ترامپ، در توییتی نوشت: «توی بیچاره، کوچولوی ناز و شیرین من».

 

Untitled

 

ویسنته فاکس طی سال های 2000 تا 2006 رئیس جمهور مکزیک بود. وی از زمانی که ترامپ کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا شده، مرتبا پاسخ تندی به توییت‌ های او داده است.

 

220px-Vicente_Fox_2

 

این در حالی است که رئیس جمهور آمریکا در شب کریسمس با انتشار توییتی از «تنهایی» خود در کاخ سفید سخن گفته بود.

رئیس جمهور آمریکا ضمن انتقاد از اعضای دموکرات کنگره که با عدم تامین بودجه مورد نیاز برای ساخت دیوار در مرز مکزیک زمینه تعطیلی دولت فدرال را فراهم آورده اند، برای خود که در کاخ سفید «تنها» مانده است ابراز تاسف کرد.

وی نوشت: «من تنهای تنها در کاخ سفید هستم (طفلکی من!) و منتظر دموکرات ها هستم تا برگردند و در مورد امنیت مرزی که خیلی به آن نیاز داریم توافق کنند. در مقطعی دموکرات ها که نمی خواهند توافق کنند بیشتر از پول مورد نیاز برای دیوار مرزی که همه از آن سخن می گوییم به کشورمان ضرر می زنند. دیوانه کننده است!»

 

Untitled2

 

رئیس جمهور آمریکا در حالی از «تنهایی» خود سخن گفت که کاخ سفید تصاویری از او به همراه «ملانیا ترامپ» بانوی اول آمریکا در شب کریسمس منتشر کرده است. دونالد ترامپ و ملانیا ترامپ در این تصویر در حال تماس تلفنی با تعدادی از کودکان آمریکایی دیده می شوند.

رئیس جمهور آمریکا پیش از تعطیلی دولت فدرال قرار بود برای تعطیلات به ایالت فلوریدا برود. او پس از تعطیلی دولت فدرال این سفر را تاکنون به تعویق انداخته است.

ترامپ طی این روزها، توییت های متعددی درباره تعطیلی دولت فدرال، خروج نیروهای آمریکایی از سوریه و وضعیت اقتصادی آمریکا منتشر کرده اما این توییت توسط بسیاری از کاربران توییتر مورد تمسخر قرار گرفت.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.