به گزارش ایرنا استاندار بوشهر در این آیین گفت:خبرنگاری کار بسیار ظریفی است که باید هم بنویسند، هم دردها را انتقال دهند، هم به دنبال توسعه کشور، استان و شهرستان باشند، و هم اینکه کار و حرفه شان با مشکل قضایی روبرو نشود.
عبدالکریم گراواند افزود:هفته نامه ی اتحاد جنوب درجشن هزارگان خود با تجربه 20 سال کار حرفه ای و بی وقفه، به گونه ای عمل کرده که علیرغم فراز و فرودهای مختلفی که در کشور پیش آمده اما این نشریه وزین با تدینی که داشته و کار حرفه ای خود طوری قلم فرسایی کرده که دردها را به طور کامل پوشش دهد و در نشر مطالب دچار حب و بغض نشود، و همین حرفه ای بودن باعث شده هزاران نفر امروز اینجا جمع شوند و این موفقیت را جشن بگیرند.
وی با تبریک انتشار شماره هزار اتحاد جنوب به مدیر مسئول و خبرنگاران و تحریریه این نشریه یادآورشد: این جشن بزرگ و این استقبال گرم مردم، دقت، پشتکار، و حرفه ای عمل نمودن کسانی که در این نشریه فعالیت می نمایند، را نشان می دهد که امیدواریم روزی جشن 50 سال فعالیت بی وقفه اتحاد جنوب برگزار شود و آنجا جشن نیم قرن با اتحاد جنوب را برگزار نماییم.
استاندار بوشهر در خصوص ازدحام جمعیت و سالنی که بیش از 300 نفر گنجایش ندارد نیز گفت: این جمعیت و این حضور مسلما تکلیف ما را سنگین تر می کند.
وی اظهارداشت:باتوجه به اینکه سالن هزار نفری برازجان در هفته دولت کلنگ زده خواهد شد برای ساختن سالنی در شان مردم شریف برازجان کمک لازم انجام خواهد شد.
گراوند در ادامه با اشاره به مشکلات آب برازجان و تشکر از صبوری مردم این شهر گفت: برای حل مشکل آب برازجان پی گیری های جدی انجام و همه امکانات استان بسیج شد و اعتبارات قابل توجهی را در این خصوص هزینه شد .
استاندار بوشهر گفت: گرچه هنوز مشکل آب برازجان کامل حل نشده که در سفر به تهران یکی از کارهایم پیگیری مشکل آب شماست و حتما وضعیت مردم برازجان و مشکلات آنان را به گوش مسئولان وزارتی می رسانم تا جهت حل این مشکلات تدبیری اندیشیده شود.
وی با اشاره به ظرفیت های بالای برازجان و دشتستان ادامه داد: طی هفته گذشته در جلسه ی شورای برنامه ریزی توسعه استان دو نفر از رتبه های برتر کنکور تقدیر شدند که این دو مشتی از خروار نخبگان دشتستانی بودند.
مدیرمسئول و سردبیر هفته نامه «اتحاد جنوب» و پایگاه خبری-تحلیلی «اتحاد خبر» نیز گفت: طی هزار هفته و هزار شماره «اتحاد جنوب» افتخار داشته تا به مدت بیست سال با شما نفس بکشد، زندگی کند و صدای شما باشد و پشتش به حمایت شما گرم باشد.
اکبر صابری افزود: در این 20 سال شما اتحاد جنوب را هزارتایی کردید، سپاسگزار و ممنون همه مردم استان عزیزم بوشهر و دشتستان هستم.
وی اظهارداشت: انتشار هزار شماره در هزار هفته کار آسانی نبود ولی به همت اهل قلم این شهرستان محقق شد تا اتحاد جنوب اولین نشریه هزارتایی استان بوشهر شود.
مدیرمسئول پایگاه خبری-تحلیلی «اتحاد خبر» یادآورشد: اتحاد جنوب در طی این 20 سال بیش از 800 نفر از اهل قلم استان که 700 نفر از آنان از دشتستان بوده اند را معرفی کرده که ما سابقه فعالیت و اسامی تمام این افراد را از آرشیو نشریه استخراج نموده و اسامی حدود 200 نفر را در ویژه نامه شماره هزار اتجاد جنوب چاپ شده است.
7213/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.