به گزارش ایرنا، دکتر اصغر بحرانی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ساختمان جدید مرکز خدمات جامع سلامت شهید الیاس احمدی خورموج با زیربنای 1050 مترمربع در سه‌طبقه ساخته شده است.
وی اضافه کرد: این مرکز شامل واحدهای اداری و خدماتی و چهار واحد پانسیون است که استقرار ملزومات و تجهیزات اداری و بهداشتی درمانی برای بهره‌برداری کامل از این مرکز آغاز شده است.
بحرانی ادامه داد: عملیات محوطه‌سازی و دیوارکشی این مرکز نیز در دست اجراست و پیش‌بینی می‌شود تا پایان آذرماه سال جاری ‌ افتتاح و به بهره‌برداری کامل برسد.
وی اظهار کرد: این مرکز در زمین ‌مرکز سابق مرکز خدمت جامع سلامت شهید الیاس احمدی و در مجاورت مرکز خدمات جامع سلامت دهان و دندان شهرستان دشتی ساخته شده است.
بحرانی،گفت: همچنین عملیات اجرایی احداث مرکز خدمات جامع سلامت مسکن مهر خوموج بااعتبار 10 میلیارد ریال و زیربنای 340 متر آغاز شده و بزودی عملیات اجرایی آن به‌صورت رسمی آغاز خواهد شد.
بجرانی اضافه کرد: با احداث مرکز خدمات جامع سلامت مسکن مهر خورموج زمینه برای خدمت رسانی بهداشتی و درمانی بهتر به بیش از پنج هزار نفر ساکنان مسکن مهر و شهرک بسیجیان خورموج فراهم می شود.
شهر خورموج مزکز شهرستان دشتی با 40 هزار نفر جمعیت در 80 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.
7206/6043**
خبرنگار: علی اشکو** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.