به گزارش ایرنا، رئیس شبکه بهداشت ودرمان گناوه در این آیین گفت: از همه کارکنان، بازنشستگان و بویژه خانواده های آنان که در ارتقای سطح سلامت و پیشبرد اهداف حوزه بهداشت و درمان نقشی اساسی ایفا می کنند، تقدیر می شود.
دکتر علی زکی زاده با بیان اینکه این شبکه رتبه اول عملکرد بهداشتی را در استان بوشهر کسب کرده، گفت: تعصب و عملکرد کارکنان حوزه بهداشت و درمان این شهرستان در انجام خدمات محوله ستودنی است و امیدواریم این تلاش ها بیش از گذشته نمود بیشتری پیدا کند.
وی اضافه کرد: حوزه بهداشت در بحث سلامت جامعه تنها می تواند متولی 25 درصد این امر مهم باشد در صورتی که 75 درصد دیگر باید سایر ادارات و مردم مشارکت و همکاری کنند.
زکی زاده گفت: با شروع طرح تحول سلامت در کشور، برنامه ریزی و هدف گذاری های لازم انجام و اقدام های خوبی در این شهرستان انجام شده و همه افراد جامعه با هر سنی که باشند مورد پایش و آموزش مراقبان سلامت در مراکز خدمات جامع سلامت قرار می گیرند.
رئیس شبکه بهداشت ودرمان گناوه اظهار کرد: دراین شهرستان با هزینه های انجام شده برای پیشبرد اهداف طرح تحول حوزه سلامت، همه زیر ساخت ها از جمله احداث، بازسازی و نوسازی تمام مراکز و خانه های بهداشت در دستور کار قرار گرفته و به بهره برداری رسیدند.
وی به جایگاه پیشکسوتان عرصه سلامت در پیشبرد اهداف این سیستم اشاره کرد و گفت: جایگاه امروز بهداشت و سلامت شهرستان گناوه بخاطر تلاش های بازنشستگان و پیشکسوتان عزیز این حوزه است که با وجود همه مشکلات و کمبود ها تمام همت و تلاش خود را برای ارتقای سطح سلامت مردم شهرستان بکار بردند و باید قدردان آنان باشیم.
عیلرضا یوسفی معاون بهداشتی شبکه بهداشت ودرمان گناوه گفت: هدف از برگزاری این مراسم قدردانی از تلاش همه کارکنان و تمامی پیشکسوتان عرصه سلامت دراین شهرستان است.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.