به گزارش ایرنا، مدیرکل ورزش وجوانان استان بوشهر شنبه شب در آیین آغاز عملیات اجرایی سالن ورزشی چند منظوره بانوان گناوه گفت: سالن ورزشی چندمنظوره بانوان شهر گناوه به مساحت هشت هزارمترمربع و زیربنای 2884 مترمربع با 45 میلیادریال اعتبار از محل اعتبارات مناطق نفت خیز و استانی اجرایی شده است.
احمد بهروزیان فر افزود: نماینده حوزه انتخابیه تلاش و پیگیری های مستمری برای توسعه ورزش شهرهای شمالی استان بوشهر انجام داده اند.
وی اضافه کرد: تا پایان سال خوابگاه ورزشکاران و عملیات چمن طبیعی استادیوم شماره 2 شهر گناوه به بهره برداری می رسد.
وی یادآورشد: طراح و ناظر این طرح اداره کل ورزش وجوانان استان بوشهر و پیمانکار آن شرکت پی ساز حیات داود از پیمانکاران بومی است.
زمین مینی فوتبال چمن مصنوعی ورزشی روستای چهارروستایی بندرریگ نیز با اعتبار یک میلیارد و 800 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی به بهره برداری رسید.
مدیرکل ورزش وجوانان استان بوشهر در آیین افتتاح این طرح گفت: نوع چمن مصنوعی روستای چهارروستایی از بهترین نمونه چمن های تولید داخل در ایران است که تقدیم ورزشکاران این منطقه می شود.
فرماندار گناوه گفت: خرسندیم که سالن ورزشی بانوان که از خواسته و نیازهای اولویت دار این قشر است به همت وزارت نفت، تلاش های نماینده حوزه انتخابیه و مساعدت دولت تدبیر و امید محقق و اجرایی شده است.
سیدعلی پاک نژاد افزود: کمیته برنامه ریزی این شهرستان اعتباری برای توسعه و افزایش گنجایش سالن ورزشی بانوان به ظرفیت 1500 نفر اختصاص داده است.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.