به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز چهارشنبه در نشست با مدیران ستادی استانداری بوشهر افزود: در صورتی که مدیری خوب عمل نکند در کنار گذاشتن آنها کوتاهی نخواهم کرد.
وی با بیان اینکه برای کارآمدن کردن وظایف وزارت کشور با هیچ کس تعارف و رودربایستی ندارم، اظهار کرد: در نشست شورای اداری، بخشنامه ارزشیابی مدیران شهرستانی و مدیران کل اجرایی مطرح می شود تا یکی از مهم ترین وظایف ما که نظارت است، بجد دنبال شود.
استاندار بوشهر گفت: مدیرانی که نتوانند با شعارهای توسعه محور دولت همراهی کنند از قطار پیاده می شوند.
گراوند با بیان اینکه سلامت مالی و اخلاقی خط قرمز در امور کاری است، گفت: با اعتقاد به تفویض اختیار همراه با مطالبه گری در حوزه های مختلف مکانیسم های نظارتی خود را دارم و هر جا موانع سلیقه ای وجود داشته باشد این موانع را بر می دارم.
وی اظهار کرد: مدیران ستادی تعامل مطلوبی با وزارت کشور به صورت مستمر و برنامه ریزی شده داشته باشند.
استاندار بوشهر با بیان اینکه پیگیری و سرعت بخشی و برخورد احترام آمیز با مردم در اولویت کار استانداری است گفت: نظم و انضباط اداری اصلی مهم است که باید در سازمان نهادینه شود.
گراوند، بر توجه به امور مربوط به نیروها تاکید کرد و گفت: باید برای کمک بیشتر به کارکنان هزینه های اضافی در استانداری کاهش یابد.
وی با بیان اینکه قانون گرایی اصل کار ماست، اظهار کرد: در انتصاب های جدید استانداری به نیروهای وزارت کشور توجه می شود.
استاندار بوشهر گفت: اهل وعده دادن نیستم اما پیگیری و تلاش خود را برای به نتیجه رساندن موضوع های مختلف انجام می دهم.
گراوند با بیان اینکه کمیته انتصاب ها در استانداری تشکیل می شود افزود: به منظور ارتباط بیشتر با همکاران و عموم مردم، برنامه ای برای ملاقات با ایشان در دستور کار قرار می گیرد.
وی با قدردانی از خدمات استاندار سابق گفت: نگاه من در این مسئولیت این است که استانداری فرصتی برای خدمتگزاری بیشتر به مردم است و آنچه ماندگار خواهد شد، آثار کارهای ماست.
استاندار بوشهر با تاکید بر اینکه همه بخش های استان باید برنامه کاری ارائه کنند، افزود: از معاونان هم انتظار داریم بر کار مدیران دستگاه های اجرایی بخوبی نظارت کنند و همه بخش ها باید برنامه ارائه کنند و هر بخش برنامه نداشته باشد پیشرفتی هم حاصل نمی شود.
6047/6043**
خبرنگار: موناعیدان* انتشاردهنده: خدانظرخواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.