به گزارش ایرنا، احمد لطفی روز چهارشنبه در نشست شورای مدیران این نهاد افزود: این یخچال ها در اخیتار نیازمندان عائله مند مناطق محروم با ضریب 7و 8 قرار گرفته است.
وی اضافه کرد: هزینه تهیه این یخچال ها 300 میلیون ریال است که از طریق کمک خیران و منابع مرکز به عنوان خدمات ویژه به مددجویان مناطق محروم و مرزی تامین شده بود.
لطفی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون خدماتی نظیر تامین کولر گازی، مخازن آب هزار لیتری، تامین جهیزیه نوعروسان، توزیع نوشت افزار و اهدای سبد غذایی برای رفاه حال مددجویان محروم و نیازمند توزیع شده است.
مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در نیمه نخست امسال به ارزش 40 میلیارد و 145میلیون ریال خدمات بهداشتی، درمانی و بیمه ای به 24هزار مددجو ارائه شد.
احمد لطفی افزود: خدمات بهداشتی و درمانی خانوارهای زیرپوشش به منظور ارتقای سطح بهداشت، سلامت و درمان آنها انجام می شود.
وی با اشاره به خدمات بیمه درمانی این نهاد به مددجویان نیز گفت: 152 مرکز درمانی با کمیته امداد برای ارائه خدمات بیمه ای به مددجویان، قرارداد دارند که مهم ترین مراکز درمانی طرف قرارداد، شامل همه بیمارستان های دولتی و خصوصی، مراکز درمانگاهی و تعداد قابل توجهی از پزشکان عمومی و متخصص هستند.
لطفی با تاکید بر اینکه ناتوانی در پرداخت هزینه های سنگین درمانی بخشی از مشکلات مددجویان است گفت: یکهزار و 100 بیمار خاص صعب العلاج و زمین گیر، زیرپوشش کمیته امداد استان بوشهر قرار دارند که از ابتدای امسال تاکنون 907 میلیون ریال برای خرید تجهیزات مورد نیاز 516 نفر از آنها هزینه شده است.
مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: همچنین در این مدت بیش از 30 میلیارد ریال توسط حامیان به حساب فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان پرداخت شده است.
وی افزود: در زمان حاضر 10 هزار حامی نیکوکار حمایت از 6 هزار و 285 فرزند یتیم و محسنین در استان بوشهر را بر عهده دارند و کمک‌های نقدی و غیر نقدی را به آنها اهدا می ‌کنند.
6047/6043**
خبرنگار: موناعیدان*انتشاردهنده: خدانظرخواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.