به گزارش ایرنا، سید حمید رضاعلم روز چهارشنبه در حاشیه بازدید ازمرکز مدیریت راههای بوشهر در گفت وگو با ایرنا افزود: این تعداد تردد به وسیله 54 دستگاه تردد شمار هوشمند نصب شده در راههای استان درمحورهای بزرگراهی، اصلی، فرعی وروستایی ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 69.10درصد افزایش نشان می دهد.
وی افزود: داده های آماری برداشت شده ازدستگاههای تردد شمار ورود چهار میلیون و356هزار و 200 تردد از پنج مبادی ورودی به استان وثبت سه میلیون و 939 هزار و 420 تردد به خارج ازاستان دراین مدت را نشان می دهد.
علم تصریح کرد: درنیمه نخست امسال سه میلیون و322 هزار و 779 تردد درمحور بوشهربه چغادک به عنوان بیشترین تردد و 185هزار و 70 تردد در محورهای گناوه به سیامکان واهرم به فراشبند به عنوان کمترین تردد ثبت شده است.
مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اضافه کرد: براساس داده های آماری دستگاههای تردد شمار جاده ای استان 11.49 درصد ترددها مربوط به خودروهای سنگین و 87.51درصد خودروهای سبک و نیمه سنگین ثبت شده است.
وی گفت: بیشترین ترافیک عبوری در ساعت های اوج تردد مربوط به ورودی بوشهر با ثبت چهارهزار 252 تردد درتاریخ سیزدهم فروردین 96 است ورتبه دوم هم مربوط به همین محوردر ساعت 20 تا 21باثبت چهارهراز و 143 تردد است.
علم افزود: بیشترین سرعت عبور خودروها درمحورهای ارتباطی استان مربوط به محور چغادک به خورموج با میانگین سرعت 99 کیلومتر و کمترین سرعت عبوری خودروها مربوط به محور عسلویه به لامرد با میانگین سرعت 43 کیلومتر است.
وی گفت: داده های آماری دستگاه های تردد شمار برخط در تصمیم گیری مسئولان درتوسعه و تعریض جاده ها تاثیرگذار است.
6047/6043**
خبرنگار: موناعیدان* انتشاردهنده: خدانظرخواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.