سرهنگ ابراهیم عرب زاده روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به تماس های مکرر شهروندان با سامانه 110 و ابراز نارضایتی از عرضه قلیان های میوه ای توسط افراد سودجو در اماکن عمومی شهر بوشهر، پلیس جمع آوری این قلیان ها را در دستور کار قرار داده است.
وی بیان کرد: در مرحله اول اجرای طرح پاکسازی پارک ها و سواحل بوشهر پلیس صدها قلیان و متعلقات آن را از 6نفر عرضه کننده جمع آوری کرد.
وی با بیان اینکه افراد سود جو با عرضه این قلیان به جوانان دختر و پسر باعث نارضایتی و نگرانی در بین خانواده ها شده اند ادامه داد: افراد مزاحم و معلوم الحال با تجمع در محل های عرضه این قلیان ها زمینه های بزهکاری جوانان و گرفتاری آنان در دام آسیب های اجتماعی متعدد را فراهم می سازند.
فرمانده انتظامی بوشهر خواستار نظارت بیشتر و مستمر خانواده ها بر رفتار و رفت و آمد فرزندان شد و بیان کرد: کوتاهی والدین در این زمینه فرصت سوء استفاده و سودجویی افراد فرصت طلب از جوانان را فراهم می کند.
سرهنگ عرب زاده با تاکید بر اجرای این طرح تا پاکسازی کامل ساحل شهر بوشهر، به واحدهای عرضه کننده قلیان هشدار داد: به دنبال سودجویی در این زمینه نباشند زیرا این کار سلامت جسمی و روانی شهروندان را به خطر می اندازد و در صورت ادامه فعالیت منتظر برخورد انتظامی و قضایی باشند.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمدشهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.