به گزارش ایرنا، محمدحسن انصاری فر شامگاه جمعه پس از پایان دیدار خیرخواهانه تیم پیشکسوتان پرسپولیس تهران با متحد گناوه در جمع خبرنگاران افزود: مدیریت، وکیلان و حقوقدانان این باشگاه باید در جریان قرار بگیرند که طارمی قرارداد با تیم ترکیه ای بسته و باید به فسخ آن اقدام می شد اما وقتی فسخی صورت نگرفته طبیعی است که چنین تبعاتی پیش خواهد آمد.
وی اضافه کرد: باشگاه ریزه اسپورت ترکیه حق داشته که از طارمی و باشگاه شکایت کند و اشتباه پیش آمده از خود پرسپولیس است.
انصاری فرد با بیان اینکه درصورتی که مجموع مدیریتی پرسپولیس نقش خود را دراین قضیه ایفا می کرد این تیم محکوم نمی شد، اظهار کرد: اگر بدهی مهدی طارمی به تیم ترکیه ای پرداخت می شد محکوم نمی شد و باشگاه باید به عنوان متولی پاسخگو باشد.
بازیکن سابق تیم پرسپولیس گفت: در شرایطی که این اتفاق نمی افتاد تیم پرسپولیس در باشگاههای آسیا که یکی از سال های خوب خود را سپری می کرد می توانست قهرمان شود اما با مسایل رخ داده، روند خوبی که در پیش گرفته بود در بازی بعدی برایش سخت شده است.
مدیرعامل سابق تیم پرسپولیس تهران بیان کرد: مدیرانی که باشگاه های فوتبال را دردست می گیرند باید با بافت این رشته آشنا و مشاوران فوتبالی داشته باشند در غیر این صورت باشگاه ها دچار مشکلات خواهند شد.
انصاری فرد، از میزبانی و میهان نوازی مردم خونگرم بندرگناوه در مدت حضور تیم پیشکسوتان پرسپولیس تهران در این شهر تقدیر کرد.
تیم فوتبال پیشکسوتان پرسپولیس تهران شامگاه جمعه در دیداری خیرخواهانه باهدف کمک به دانش آموزان و کودکان نیازمند و بی بضاعت در گناوه مقابل تیم متحد این شهرستان قرار گرفت که به نتیجه 2 بر 2 به پایان رسید.
شهر گناوه مرکز شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.