به گزارش ایرنا، سرهنگ حمید خرمدل بعد از ظهر جمعه در آئین رژه نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان دیر افزود: هفته دفاع مقدس فرصتی مناسب برای تبیین و ترویج فرهنگ و روحیه ایثار، شهامت و شهادت در جامعه است.
وی تصریح کرد: هفته دفاع مقدس، جلوه ای از اتحاد و همدلی بود که مردم و مسئولان باید این اتحاد و همدلی را همواره ادامه دهند.
وی گفت: امروز کشور در همه ابعاد نظامی در اوج قدرت، عزت و افتخار قرار دارد و این همه توانمندی نشات گرفته از ایثارگری و شهادت طلبی است که رزمندگان آن را به کشور هدیه دادند.
جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: امروز شعار و آرمان های انقلاب اسلامی در قالب استبداد ستیزی به دنیا صادر شده و عصبانیت رئیس جمهوری بزدل آمریکا از این کار است.
فرمانداردیر نیز گفت: هفته دفاع مقدس زمانی مناسب برای پاسداشت مجاهدت و جانفشانی دلیرمردان و شیرزنانی است که عاشقانه و با بصیرت به ندای بنیانگذار جمهوری اسلامی لبیک گفتند و در راه پاسداری و صیانت از ارزش های اسلامی از جان خود گذشتند.
حمزه اعتماد افزود: هفته دفاع مقدس برگرفته از فرهنگ عاشوراست و تا زمانی که این فرهنگ در بین مردم باشد کشور هیچ آسیبی نمی بیند.
وی افزود: رشادت های شهیدان، رزمندگان اسلام و صبوری خانواده معظم شهدا در زیر سایه رهبر معظم انقلاب کشور را به جلو هدایت کرد و همه باید قدردان این عزیزان باشیم.
فرمانداردیر گفت: سخنان رئیس جمهوری آمریکا در سازمان ملل بیانگر اوج کینه آمریکا و اسرائیل و پاسخ رئیس جمهوری کشورمان نیز به جا و کوبنده بود.
فرمانده سپاه دیر نیز گفت: هشت سال دفاع مقدس توطئه مشترک شرق و غرب برعلیه ایران بود و دفاع جانانه ایران در برابر این تهاجم فرصتی برای ایثار و بروز توانمندی جمهوری اسلامی شد.
سرهنگ میرزا احمدی افزود: جوانان باید دربرابر تهدید ها و جنگ نرم دشمن هوشیار و بیدار باشند.
7207/ 6047**خبرنگار: عباس بحرانی*انتشاردهنده: موناعیدان
خبرنگار:عباس بحرانی** انتشاردهنده:
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.