به گزارش ایرنا، براساس رای هیات داوران در بخش آثار برگزیده بدون اولویت نمایش 'دوئلونا' اثر محسن حلوایی و تئاتر 'رئیس' از شیما جوادپور به عنوان برگزیده معرفی شدند.
در بخش کارگردانی نیز با تقدیر از سعید گلچمن کارگردان نمایش 'مده آ' از محسن حلوایی بخاطر دوئلونا، شیما جوادپور رئیس و فضل الله عمرانی 'آواز ماهی ها در مرداب' به عنوان کارگردانان برتر تجلیل به عمل آمد.
دربخش نویسندگی متن با تقدیر از حبیب خدامی نویسنده نمایش' ١٣٢١'، شیما جوادپور رئیس، علی نبی پور 'رویای یک نفر در این حوالی گم شده است' و رضا مختارزاده نویسنده 'پروتز' به ترتیب به عنوان رتبه های اول تا سوم معرفی شدند.
در بخش بازیگری مرد نیز هیات داوران جشنواره با تقدیر از احمدرضا قربانی بخاطر بازی در نمایش دوئلونا، ایمان دبیری 1٣٢١، محمد بازدار پروتز و سعید گلچمن مده آ را به عنوان بازیگران رتبه اول تا سوم معرفی و تجلیل کرد.
براساس رای هیات داوران با تقدیر از طاهره گلچمن برای بازی در نمایش مده آ، رتبه های نخست و دوم بازیگری زن به الهام چنانی بازیگر نمایش رویای یک نفر در این حوالی گم شده است و المیرا ناصری پروتز رسید و زیبا دریاسفر بازیگر آواز ماهی ها در مرداب و فرشته جمالی مده آ نیز به مقام سوم مشترک دست یافتند.
در بخش گریم این جشنواره با تقدیر از زیبا دریاسفر برای گریم نمایش آواز ماهی ها در مرداب از گلناز نیسنی مده آ بعنوان برگزیده تجلیل شد و در بخش بروشور نیز با تقدیر از سلمان قاسمی وحدت آواز ماهی ها در مرداب از علی خادم دوئلونا به عنوان برگزیده تجلیل شد.
هیات داروان جشنواره در بخش طراحی لباس نیز لیلی منصورنژاد طراح لباس نمایش دوئلونا را مورد تقدیر قرار داد و سهیل عباسی 'شوک آل' به عنوان برگزیده مورد تجلیل قرار گرفت.
در بخش طراحی نور از محمد سیف زاده نمایش رئیس تجلیل شد و محسن حلوایی دوئلونا به عنوان طراح نور برگزیده تجلیل شد.
براساس رای هیات داوران در بخش طراحی صحنه نیز با تقدیر از پژمان برزگر آواز ماهی ها در مرداب، محسن حلوایی دوئلونا، سعید گلچمن مده آ و ادریس عبدی پور رئیس بعنوان نفرات نخست تا سوم معرفی و تجلیل شدند.
در بخش موسیقی با تقدیر از گروه موسیقی رئیس از امیر رضا کاظمی و حمیدرضا ذاکری ١٣٢١، کیامرث خورده بین دوئلونا و رضا باقری و محمد امین قائدی مده آ به عنوان نفرات نخست تا سوم مورد تجلیل قرار گرفتند.
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در آیین اختتامیه این جشنواره گفت: تئاتر یکی از هنرهای هفتگانه است که به دلیل زنده بودن آن جایگاه ویژه ای بین هنرمندان دارد.
آنیتا مظفری افزود: کیفیت برگزاری این دوره از جشنواره بسیار بالا بود و امیدواریم این آغاز پیشرفت چشمگیری در استان باشد.
مظفری یادآور شد: هیات داوران بیست و نهمین جشنواره تئاتر استانی بوشهر نفرات و آثار برگزیده را به شرح زیر معرفی کردند.
بیست و نهمین جشنواره تئاتر استانی از ٢٥ تا ٢٩ شهریور ماه در مجموعه تئاتر شهر برگزار شد.
7212/6043*8
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.