به گزارش ایرنا، سید کمال الدین شهریاری روز چهارشنبه در حاشیه نشست با اصحاب رسانه و خبرنگاران استان بوشهر افزود: به علت کارشکنی آمریکایی ها در اجرای برجام در ارتباط با رفع تحریم ها تاکنون به موفقیت کامل و دلخواه خود نرسیده ایم.
وی بیان کرد: هر چند که سخنان ترامپ بطور جدی برای خدشه دار کردن برجام است ولی سیاست آنها به گونه ای است که کشورهای اروپایی روی خوشی به آمریکایی ها نشان نمی دهند.
شهریاری ادامه داد: بیشتر کشورهای غربی اعتقاد دارند خروج آمریکا از برجام برای آنان موفقیت آمیز نیست و موضوع جهان هسته ای را با چالش جدی روبرو می کند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود در باره حذب سرمایه گذاری خارجی گفت: در بسیاری از پروژه های مهم از جمله توسعه میدان های نفتی و گازی نیازمند جذب سرمایه گذاری خارجی هستیم .
شهریاری افزود: برخی از میدان ها در مرز مشترک بین ایران و دیگر کشورهای همسایه قرار گرفته که با توجه به وجود مشکل بزرگ کمبود منابع مالی و برای عقب نیفتادن از توسعه و رقابت آنها باید زمینه تامین سرمایه گذاری خارجی برای آن فراهم شود.
این نماینده مجلس ادامه داد: باید با استفاده از فرصت برجام برای جذب سرمایه های خارجی برای اجرای طرح های توسعه ای بزرگ در کشور تلاش کنیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود پیرامون برخی هجمه ها علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هجمه آگاهانه یا ناآگاهانه علیه نهاد انقلابی سپاه پاسداران خودزنی بزرگ است.
شهریاری با تاکید بر ضرورت تقویت سپاه گفت: این نهاد مقدس پرچمدار و خط شکن دفاع از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.