به گزارش ایرنا، محمدرحیم بهره‌مند دوشنبه شب در نشست با واحدهای تولیدی استاندارد استان بوشهر افزود: در این راستا کالاها نیز باید با کیفیت بالایی تولید شوند تا با جذب مشتری بازار فروش مناسبی برای آنها ایجاد شود.
وی بیان کرد: علاوه بر نیاز الزام ادارات دولتی مبنی بر اولویت دادن به خرید کالاهای مورد نیاز خود از تولیدات استاندارد استان واحدهای تولیدی استاندارد نیز برای فروش محصولات خود به ادارات و سازمان‌های دولتی و نیمه‌دولتی، در سامانه ملی تدارکات ثبت نام کرده و از این طریق، اجناس خود را معرفی و عرضه کنند.
بهره مند ادامه داد: آموزش شرکت‌ها برای استفاده از فضاهای مجازی برای تبلیغات، بازاریابی مدرن، نصب بیلبورد، پخش کلیپ‌هایی از طریق صدا و سیما و الزام ادارات دولتی در خرید کالای استاندارد تولید استان بوشهر و در اولویت دوم کالای ایرانی از جمله عواملی است که می تواند تأثیر زیای در حمایت از تولیدکنندگان استاندارد داشته باشد.
مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استان بوشهر نیز در این نشست گفت: انسان سالم و استاندارد همواره مطالبه‌گر کالای سالم و استاندارد است زیرا در غیر این صورت، سلامتی جسمی، فکری و روحی خود را به خطر خواهد انداخت.
امان‌الله شجاعی، کم بودن درآمدهای جامعه را یکی از دلایل خرید کالاهای کم کیفیت دانست و گفت: در جامعه‌ای با درآمد پائین، کالاهای استاندارد فروش چندانی ندارد، زیرا گران‌تر از کالاهای دسته چندم تولید می‌شوند.
وی افزود: اگر تولیدکنندگان بتوانند، کالاهای با کیفیت بالا و قیمت مناسب تهیه کنند، بازار فروش بهتری نیز خواهند داشت.
حسین نامور مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر گفت: بازاریابی اینترنتی یکی از راهکارهای فروش بهتر محصولات تولیدی است و در این ارتباط بالا بردن کیفیت تولید از نکاتی است که واحدهای تولیدی باید مدنظر قرار دهند.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.