به گزارش ایرنا، مهدی تارتار پنج شنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار تیمش در برابر استقلال تهران با تبریک صعود پرسپولیس به مسابقات نیمه نهایی آسیا افزود: در مقابل، تیم استقلال نیز باتوجه به شرایط نامساعدش در لیگ برتر برای کسب برد می آید که این امر شرایط بازی برای دو تیم را دشوار کرده است.
وی بیان کرد: بازیکنان پارس جنوبی جم به قدری در تمرینات با انگیزه کار و تمرین کردند که کار ما را برای انتخاب 11 بازیکن اصلی دشوار شد و ما هنوز برای انتخاب ترکیب اصلی تیم به جمع بندی نهایی نرسیده ایم.
تارتار ادامه داد: تک ‌تک بازیکنان پارس جنوبی جم از توانایی لازم برای بازی کردن مقابل استقلال برخوردار هستند و سعی داریم به با استفاده از این ظرفیت به چالش شیرین صدرنشینی در مسابقات لیگ برترفوتبال کشور تداوم ببخشیم.
وی ادامه داد: از تیم استقلال شناخت کافی داریم و در صورتی که بازیکنان با تمرکز مناسب کار و نکات مدنظر را در زمین مسابقه اجرا کنند در زمین مسابقه مشکل خاصی متوجه این تیم نخواهد بود.
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم خطاب به هواداران این تیم نیز گفت: انتظار داریم با لباس های یکدست زرد به استادیوم بیایند و انگیزه بازیکنان را دو چندان کنند.
تارتار یادآورشد: ممکن است افرادی در جم طرفدار استقلال یا پرسپولیس باشند اما آنها هم یک چیز را در نظر بگیرند و چنانچه تمایل به تداوم حضور تیم های بزرگ در جم را دارند تیم فوتبال پارس جنوبی در سطح اول فوتبال ایران باقی بماند تا از این طریق شاهد حضور تیم های بزرگی همچون پرسپولیس و استقلال در شهر جم باشند.
وی در ارتباط با انتخاب اشکان خورشیدی به عنوان داور این دیدار نیزگفت: خورشیدی یکی از داوران سالم و خوب کشور است و امیدوارم در بازی روز جمعه قضاوت عادلانه ای از سوی وی شاهد باشیم.
علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران نیز به دلیل تاخیر در پرواز تهران- عسلویه موفق به حضور در نشست خبری پیش از بازی نشد.
پارس جنوبی جم اکنون با 13 امتیاز در رده دوم لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد.
این تیم روز جمعه در هفته ششم مسابقات لیگ برتر ساعت 20:00 در جم میزبان تیم استقلال تهران است.
7212/6045**خبرنگار: عبدالصمد شهریاری**انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.