به گزارش ایرنا، صادق فرجی روز دوشنبه در نشست مجمع انتخابات هیات کاراته استان بوشهر افزود: فدراسیون کاراته استان بوشهر بواسطه استعدادهای فراوان یکی از قطب های این رشته در کشور است و برای بازگشت آن به جایگاه واقعی و در خور شان آن آماده هرگونه همکاری است.
وی بیان کرد: در این راستا برگزاری دوره های آموزشی مربیگری و داوری نیز از جمله برنامه هایی است که فدراسیون می تواند زمینه برگزاری آنها را در استان بوشهر فراهم کند.
فرجی گفت: مجموعه اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز نگاه تعاملی مثبتی به هیات کاراته دارد که این عامل می تواند به رشد بیش از پیش کاراته در سطح استان بوشهر کمک کند.
وی ادامه داد:دراستان بوشهر با برخورداری از ظرفیت مناسب اجتماعی و اقتصادی می توان حمایت بخش های مختلفی را از ورزش استان و بویژه ورزش کاراته فراهم کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز گفت: تعامل با فدراسیون باید جز اولویت های نخست هیات ورزشی این استان باشد.
احمد بهروزیانفر افزود: اتحاد و همدلی با ورزشکاران استان و جذب منابع مالی مناسب از دیگر اولویت های مهم هیات ورزشی استان بوشهر محسوب می شود.
وی گفت: در توزیع اعتبارات ملی نیز نباید همه استان ها یکسان دیده شوند زیرا استانی مانند بوشهر به دلیل بعد مسافت طولانی با محل برگزاری مسابقات کشوری در موضوع آمد و شد هزینه به مراتب بیشتری را در مقایسه با سایر استان ها متحمل می شود.
بهروزیان فر افزود: در این راستا باید برای اعزام ورزشکاران کمک های بیشتری از سوی فدراسیون انجام شود.
وی اظهارداشت: در بیشتر شهرستان های استان بوشهر در ارتباط با زیرساخت مورد نیاز فضای ورزشی مناسب موجود است که باید با استفاده از این ظرفیت زمینه رونق کاراته در سطح شهرستان های استان در 2 بخش آقایان و بانوان فراهم شود.
در این آئین هادی زیدی برای بار دوم به مدت چهار سال بعنوان رئیس هیات کاراته استان بوشهر انتخاب شد.
7212/6045**خبرنگار: عبدالصمد شهریاری**انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.