صادق فرجی روز دوشنبه درگفت و گو با ایرنا دربوشهر افزود: این تیم در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و امید عازم مسابقات می شود که امیدواریم با ظرفیت های فراوانی که دارند با دست پر از مسابقات برگردند.
وی بیان کرد: باتوجه به افزوده شدن رشته کاراته به رشته های المپیک 2020 توکیو ژاپن حضور کاراته کاران در میدان های بین المللی بیش از پیش ضرورت پیدا کرده است.
فرجی ادامه داد: به منظور آمادگی کامل ایران برای حضور در مسابقات المپیک 2020 اردوها و برنامه های مختلفی پیش بینی شده که با اجرا می توانیم در المپیک حرف های زیادی برای گفتن داشته باشیم.
وی گفت: در این راستا برای سال های 2017 و 2018 حضور منظم در رقابت های بین المللی را بطور جد دنبال می کنیم.
فرجی یادآورشد:باحضور مداوم در رقابت های بین المللی در نهایت نفرات برتر برای حضور مقتدرانه المپیک 2020 انتخاب می شوند که امیدواریم هر هشت سهمیه ممکن را برای حضور در این مسابقات کسب کنیم.
وی اضافه کرد: ایران همواره در مسابقات بین المللی درخششی قابل توجه داشته و آخرین آن نیز قهرمانی در چهار رده سنی مسابقات آسیایی بود که برای نخستین بار در تاریخ کاراته کشور این مهم حاصل شد.
فرجی با اشاره به حمایت خوب فدراسیون ورزش و جوانان از فدراسیون کاراته گفت: عامل اصلی این موفقیت ها همدلی و آرامش موجود در این فدراسیون، بهره گیری از ظرفیت پیشکسوتان و خرد جمعی است که این عوامل در مجموع افق روشنی را فراروی کاراته کشور گشوده اند.
وی در ارتباط با شمار کاراته سازمان یافته کشور نیز گفت: اکنون اطلاع دقیقی از آمار کاراته کاران کشور نداریم که دلیل اصلی آن نیز اعلام آمارهای مختلف از سوی دستگاه های ذیربط است.
7212/6045**خبرنگار: عبدالصمد شهریاری**انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.