محمد رحیم بهره مند روز یکشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: گام نهادن دستگاه اجرایی در چنین مسیری بدون شک اقدامی مهم برای تحقق شعار سال جاری مبنی بر 'اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال' محسوب می شود.
وی بیان کرد: واحدهای تولیدی با کیفیت و استانداردی دراستان بوشهر وجود دارند که با پیدا کردن بازار مناسب حیات این واحدها رونقی دوچندان به خود می گیرد.
بهره مند افزود: داشتن بازار فروش مناسب همواره یکی از دغدغه های مهم بنگاه های تولیدی است که در این راستا با فرهنگ سازی مناسب می توان گام تاثیر گذاری را برداشت.
وی افزود: در این راستا پویش ' کالای استاندارد ایرانی می خرم' از چندی پیش در سازمان ملی استاندارد راه اندازی شده و در سطح اداره کل استاندارد استان بوشهر نیز بخوبی این مهم در حال فراگیر شدن است.
بهره مند افزود: بسیاری از کالاهای خارجی که در کشور و بویژه استان بوشهر مصرف می شود واحدهای تولیدی داخلی مشابه و حتی با کیفیت تر از آن در داخل تولید می کنند که با وجود چنین شرایط لزومی برای استفاده از کالای خارجی وجود ندارد.
وی ادامه داد:دراین راستا از سوی اداره کل استاندارد استان بوشهر واحدهای تولیدی استاندارد این استان مشخص شده و مردم استان و دستگاه های اجرایی می توانند با کسب اطلاع از این اداره کل برای مصرف آنها اقدام کنند.
در استان بوشهر 58 واحد تولیدی دارای نشان استاندارد فعالیت می کنند.
7212/6045**خبرنگار: عبدالصمد شهریاری**انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.