به گزارش ایرنا، کیوان هاشم زاده روز چهارشنبه در نشست علنی شورای شهر بوشهر افزود: با توجه به اعلام شهردار مبنی بر اتمام پروژه تقاطع غیر همسطح میدان آزادی تا پایان سال جاری با همکاری بیشتر دستگاه امکان اتمام این پروژه در مدت زمان کوتاه تر نیز وجود دارد.
وی بیان کرد: باتوجه به پرتردد بودن این تقاطع سرعت بخشی به روند اجرای این پروژه ضروری است.
هاشم زاده گفت: پروژه سنگفرش خیابانهای مرکز شهر بوشهر در نشست هفته آینده کمیسیون عمران شورا با حضور مشاوران پروژه و ترافیک بررسی می شود.
رئیس کمیسیون عمران شورای شهر بوشهر گفت:باتوجه به نصب چشمگیر بنر و داربست در سطح شهر بوشهر باید ساماندهی مناسبی در این زمینه صورت گیرد.
اکبر توسلی ادامه داد: باتوجه به مصوبه شورای سوم مبنی بر ممنوعیت نصب داربست و با توجه به اینکه استفاده از داربست های فلزی ویژه کارهای ساختمانی در شان امور فرهنگی نیست و باعث نازیبا شدن منظر شهری می شود باید در این زمینه اقدام مناسبی انجام شود.
وی ادامه داد: به وفور مشاهده می شود که شهرداری، سازمانهای وابسته و سایر ارگانها و دستگاهها نیز از داربست های فلزی برای تبلیغات استفاده می کنند که این با زیبا سازی منظر شهری در مغایرت است.
توسلی تاکید کرد: باتوجه به وجود پرتابل و بیلبورد به اندازه کافی در سطح شهر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری باید برای اصلاح وضعیت موجود تلاش خود را بکار گیرد.
ندا عبدالله زاده دیگر عضو شورای شهر بوشهر گفت: پروژه چرخ و فلک شهر بوشهر به عنوان یکی از پروژه های شاخص این شهر مدت زیادی است که بلاتکلیف مانده از این رو امیدواریم روند و نحوه اجرای پروژه در یک بازه زمانی مشخص شود.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.