به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز چهارشنبه در نشست با اعضای شورای شهر بوشهر افزود: ممکن است هر بندری از یک آیتم توسعه برخوردار باشد اما بوشهر با برخورداری از ظرفیت های مختلف از چندین آیتم توسعه ای برخوردار است.
وی بیان کرد: شهر بوشهر دارای تمامی شاخصه های توسعه ای جامع، دانش بنیان و پایدار است که در 2بخش توسعه جامع و پایدار مشکلی نداریم و تنها در بخش دانش بنیانی باید کارهای به ثمر نرسیده اجرایی شود.
صفایی بوشهری افزود: در تاریخ شهر نقشه های آمایشی دانش بنیان برای این شهر وجود نداشته به همین دلیل باید از اکنون متناسب و مطابق با نگاه دانش بنیان منبعث از ظرفیت های آمایشی گذشته، امروز و آینده بوشهر را طراحی کرد.
وی ادامه داد: چنانچه این نقشه طراحی نشود جامعیت توسعه بوشهر نیز دارای نقض و اشکال می شود.
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به اینکه این استان در 15 سال آینده فوق العاده صنعتی خواهد بود گفت: پیوست های کارهای صنعتی در بخش های فرهنگی، اجتماعی، رفاهی، ورزش نیز باید همواره براساس نگاه فوق در این استان روز انجام گیرد.
صفایی بوشهری، خطاب به اعضای شورای شهر بوشهر بیان کرد: حضور در شورای اسلامی شهر بوشهر یک فرصت مغتنم برای خدمت به مردم این کهن بندر است و از این فرصت باید نهایت استفاده برای خدمت انجام گیرد.
وی اضافه کرد: این وظیفه ای خطیر و سنگین است که اعضای شورای اسلامی شهر بوشهر برای مدت چهار سال عضویت خود باید نهایت مسئولیت پذیری برای خدمت به مردم را داشته باشند.
صفایی بوشهری ادامه داد: شهرهای مرکز هر استان باید الگوی سایر شهرهای آن استان باشد در این ارتباط شورای شهر بوشهر باید بتواند با کارکرد مناسب خود الگویی برای سایر شهرهای استان باشد.
رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: تجربه زیستی مردم بوشهر آمیخته با هویت دینی است که این هویت در نوع سنن، آیین و پوشش شهروندان آن هویداست.
ابوذر دهدار افزود: اعضای شورای شهر بوشهر نیز که منتخبان شهروندان هستند عزم و تلاش خود را برای پیگیری مطالبات مردمی جزم کرده اند.
7212/6047**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.