به گزارش ایرنا، حسن اسماعیلی روز سه شنبه در نشست با مردم دیلم در مسجد الهیه بمناسبت گرامیداشت هفته دولت افزود: از این مجموع 18 طرح با اعتبار 375 میلیارد ریال افتتاح و 6 طرح نیز با اعتبار 45 میلیارد ریال اجرایی شد.
وی گفت: درنخستین روز ازهفته دولت طرح های مهمی از جمله ورودی شهر امام حسن با حضور معاون استاندار بوشهر افتتاح و در نشست شورای اداری نیز طرح محور دیلم به گناوه ، پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی ، توسعه روستایی در اولویت کارهای امسال دولت قرار گرفت.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: همه خدمتگزاران به مردم دراین شهر خدمت بی منت و تکریم ارباب رجوع را سرلوحه کاری خود قرارداده و در رفع مشکلات شهرستان مجدانه می کوشند.
فرماندار دیلم اظهارکرد: پیگیری استقرار دفتر منطقه ویژه اقتصادی شمال استان بوشهر در شهرستان دیلم در دستور کار قرار گرفته است.
وی گفت: منطقه ویژه اقتصادی شمال استان بوشهر زمینه اشتغال جوانان ،افزایش جمعیت وخدمات و در نهایت در توسعه و پیشرفت شهرستان دیلم تاثیر گذارخواهد بود.
اسماعیلی افزود: از پیشنهاد و انتقادهای مردمی استقبال می شود زیرا اعتقاد داریم مردم حق اظهارنظردارند و تمامی مسئولان موظفند جوابگوی مردم باشند.
وی با تاکید بر آسان سازی کار مردم گفت : قبول داریم که مشکلات وجود دارد اما اقدام های بی سابقه دولت را نباید نادیده گرفت.
فرمانداردیلم توجه دولت به حوزه سلامت وتوسعه بیمارستان را بی سابقه دانست واضافه کرد : افزایش پزشکان متخصص و توسعه بیمارستان و کلینیک درمانی موجب شده تا عزیمت مردم به شهرستان های همجوار کاهش یابد.
وی گفت: تجار و لنجداران باید با کمک دولت درتوسعه و رونق گمرک و تجارت دراین منطقه کمک کنند.
دراین نشست مسئولان ادارت به پاسخ های حاضران جواب دادند و درپایان به 7نفر به قید قرعه هدایایی اعطا شد.
شهرستان دیلم با 34 هزارنفر جمعیت در شمالی ترین نقطه استان بوشهر قراردارد.
6164/7215/ 6045** خبرنگار: محسن صادقی آزاد** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.