به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز دوشنبه در آیین آغازین سال تحصیلی جدید مدرسه علمیه امام خمینی(ره) شهر بوشهر افزود: ولایت مداری طلبه ها و پیروی آنها از معرفت و بصیرت رهبر معظم انقلاب ضروری است.
وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران مظهر تجلی و پرچمدار اسلام ناب محمدی و تشییع در جهان است و وجودحوزه های علمیه انحراف مسیر این انقلاب جلوگیری می کند.
صفایی بوشهری ادامه داد: طلبه ها باید همواره در صحنه های سرنوشت ساز انقلاب حضور داشته و از انقلاب حمایت کنند.
وی در ادامه با اشاره به ضرورت رعایت قناعت توسط طلبه ها اظهار داشت: حوزه های علمیه باید با حداقل ها بسازند و سعی کنند با این امکانات حداقلی کار خود را پیش ببرند.
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: طلبه ها باید با پوشش جامعه زیر چتر علم، آنها را در سایه خود قرار دهند و کلاس اخلاق مدرسه های علمیه باید منظم ترین، مقدم ترین و از لحاظ میزان استقبال شلوغ ترین کلاس درس مدرسه باشد.
وی افزود: حوزه های علمیه سرزمین بارش الطاف معرفت الهی، تولید انسان های آسمانی و منبع هدایت الهی در سطح جامعه هستند.
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر بیان کرد: خانواده برخوردار از یک طلبه عالم و تحصیل کرده، در دنیا دارای عزت و در آخرت دارای آبرو خواهد بود.
صفایی بوشهری اضافه کرد: طلبه باید از همان ابتدا شروع تحصیل با خدای خود عهد اسلامیت، ایمان، اخلاق ببندد و هموراه نسبت به این موارد توجه جدی داشته باشند.
7212/6047**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.