به گزارش ایرنا، سهیل مهاجری روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این زمین های ملی و دولتی در شهرستانهای دیلم، کنگان، تنگستان، دیر، دشتی و دشتستان به بخش صنعت واگذار شده است که بیشترین سهم واگذاری مربوط به 2شهرستان دیلم و تنگستان است.
وی بیان کرد: با توجه به شعار اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال انتظار داریم واگذاری زمین به مراکز تولیدی به تقویت اشتغال استان کمک کند.
مهاجری با اشاره به زمین های واگذار شده به شرکت ها و شهرک های صنعتی جهاد کشاورزی تاکید کرد: شرکت های یاد شده هر چه زوذتر باید اقدام های لازم را برای احداث کارگاه های تولیدی و ایجاد اشتغال جوانان انجام دهند.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر گفت: عرصه های واگذار شده نباید بصورت بکر باقی بمانند و با توجه به تاکید دولت مبنی براحداث کارگاه و برطرف کردن مشکل اشتغال دراستان بوشهر باید شرکتهای صنعتی نسبت به درج آگهی به منظور عقد قرارداد بین خود و افراد بیکار برای اشتغال زایی اقدام کنند.
وی یادآور شد: طبق قانون برنامه توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، دستورالعمل ضوابط واگذاری زمینهای ملی و دولتی برای طرح‌های کشاورزی و تولیدی و طرح‌های غیرکشاورزی روشن و مشخص است و منابع طبیعی استان در بخش استعداد یابی آمادگی همکاری با متقاضیان را دارد.
6047/6043**
خبرنگار: موناعیدان* انتشاردهنده: خدانظرخواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.