به گزارش ایرنا، امید سینگ روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: باتوجه به اینکه اکنون بازیکنی از تیم پارس جنوبی در تیم ملی نیست باید همه بازیکنان تیم تلاش خود را در لیگ برتر دو چندان کنند.
وی بیان کرد: بدون شک با ادامه روند صعودی تیم پارس جنوبی بازیکنان این تیم نیز به چشم می آیند و می توانند در لیست تیم ملی قرار گیرند.
هافبک تیم فوتبال پارس جنوبی جم همچنین با اشاره به برد این تیم مقابل استقلال خوزستان اظهارداشت: در هوای گرم اهواز نمایش خوب و قابل قبولی داشتیم و خدا را شاکریم که موفق به گرفتن هر سه امتیاز این بازی شدیم.
سینگ افزود:هواداران پارس جنوبی جم با طی مسافت طولانی خود را از شهر جم به اهواز رسانده بودند که حضور آنها انگیزه زیادی به بازیکنان داده بود.
وی در پاسخ به دلیل خوشحالی نکردنش پس از به ثمر رساندن گل نیز گفت: استقلال خوزستان تیم شهرم است و باتوجه به تجربه قهرمانی با این تیم در لیگ برتر و خاطرات زیادی که با آن دارم قادر به شادی پس از زدن گل به تیم استقلال خوزستان نبودم.
تیم فوتبال پارس جنوبی جم اکنون با 13 امتیاز در صدر جدول لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد.
تمرینات تیم فوتبال پارس جنوبی جم تا روزه دوشنبه هفته جاری تعطیل است و با آغاز تمرینات خود را مهیای دیدار با تیم لیگ یکی نساجی مازندران در جام حذفی می کند.
7212/ 6045**خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده:اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.